1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dringend bericht

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Timm4nni4c, 29 jan 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Mja, behalve dat er naar mijn idee genoeg nieuwsberichten op de frontpage verschijnen (soms zelfs ook nog eens exclusief nieuws ook), hebben ze al eens eerder in soortgelijke threads als deze al eens uitgelegt dat ze in tegenstelling tot sommige sites niet ieder onbenullig nieuwtje of vaag geruchtje willen posten maar zich willen concentreren op het echte nieuws.
     
    Laatst bewerkt: 30 jan 2005
  2. polmannetje

    polmannetje Active Member

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    3
    je zegt dat xboxworld.nl niet mag berichten omdat het niet xbox2world of xboxxenonworld heet...
    Maar of het nou Xbox Next, Xbox 2 of Xbox Xenon wordt..., het blijft een xbox
    En het blijft door grootste xboxsite van nederland...
    En kan je mee nou de rode draad/het punt van je verhaal vertellen :{ O-) ?
     
  3. GhanZ

    GhanZ Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben het wel eens met polmannetje : xbox is xbox en dus ook xbox 2.
    Je kan pas echt een xbox 1 en xbox 2 site maken als er al een xbox 2 is lijkt me en tot die tijd vind ik het normaal dat er over de next generation bericht wordt!

    Wat die reviews betreft ben ik het wel met timm4nni4c eens dat ze vaak laat zijn
    en (vind ik) van te weinig spellen (weet ook niet of dit wel een doelstelling van xbw is of dat het puur om het "nieuws" gaat omtrent komende games ,developer news etc.)mocht het wel zo zijn misschien is het dan een idee om de XBW-community zelf reviews te laten schrijven??
     
  4. Nice 2 Play

    Nice 2 Play Active Member

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    Alleen al om dit soort discussie's en antwoorden op een vraag, vindt ik dit een BAGGER SITE.
     
  5. Xam

    Xam Woo-Hah!

    Berichten:
    269
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat doe je hier dan. Ga naar je mamma.

    Ik vind dat alles wat ons, gamers, enigszins zou kunnen interesseren hier geplaatst kan worden, of het nou over Xbox 1, 2, 3, of over Bill Gates gaat...
    Iedereen komt hier toch voor zn plezier?
     
  6. unXist

    unXist F5 hoer

    Berichten:
    707
    Leuk Bevonden:
    0
    En waar haal jij die informatie vandaan, de laatst keer dat ik het checkt verkocht ie nog prima hoor, de xbox ik nog geen 5 jaar oud, ik vind het eigenlijk mooi zaad van MS dat ze ivm met de concurrentie nu al een nieuwe uitbrengen. En Timm4nni4c: goed onderwerp maar waarom ga je dan zelf die van die kutte antwoorden geven ??
     
  7. Kheshmet

    Kheshmet Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    On topic: Mijn inziens verrichten de mensen van xbw goed werk, voor hun is het namelijk geen fulltime job om reviews te schrijven. Tevens is het ook niet meer dan logisch dat er aandacht wordt besteed aan de opvolger van de xbox, immers op een site als walkman.nl besteden ze ook aandacht aan de opvolger, dus laten we dat punt dan maar irrelevant verklaren.
    Verder ben ik het ook eens met veel reacties die op deze topic zijn gekomen, wie je up to date reviews ga dan naar sites als gamespot.com ect.

    Off topic: iemand met een iq tussen de 160 en 170 moet toch ook weten dat er verschillende vormen van intelligentie zijn en ik zie dan ook niet wat deze mededeling toevoegd aan jouw topic, het komt namelijk eerder over als een zwakte bod dan als een goed argument. Maar iemand met jouw'n intellegentie heeft dat natuurlijk al lang door. Drog redenaties kunnen je niet uit het gat praten waar je jezelf met veel zo hard hebt in geschopt.

    PS. ik ben wel onder de indruk van je poëtische schrijfstijl, heeft grote indruk op me gemaakt
     
  8. Cyber-Ninja

    Cyber-Ninja Active Member

    Berichten:
    745
    Leuk Bevonden:
    1
    Poëtische kliederzooi zal je bedoelen. :D
    Hij heeft nou al tot drie keer toe zijn beginpost veranderd, om het duidelijker voor ons te maken wat hij nou allemaal bedoeld met deze hele tread. Wat ik er nu allemaal van begrijp is dat dat xboxworld geen xboxwold kan worden genoemd maar meer xenonworld ofzoiets als de xbox2 uit komt. En nu een hoop gezeik over xboxworld dat ze hun werk zogenaamd niet doen. En dan ook nog intresant komen doen over een iq van 160 a 170. Waar alleen maar ruzie van zou komen. En dan ook nog de titel van deze tread "Dringend Bericht".
    Maar waarover weet nu nog niemand.
    Ik denk dat xboxworld maar eens die krome silverkleurige dichtmaakding uit hun la tevoorschijn moet toveren. Want het gaat gewoon nergends over en er komt als je niet uitkijk alleen maar ruzie van dankzij te tread starter himself.
     
    Laatst bewerkt: 30 jan 2005
  9. roedos

    roedos Active Member

    Berichten:
    283
    Leuk Bevonden:
    0
    juist omdat xboxworld te sloom nieuwe reviews schrijft volgens menig mens, is het toch handig om een subforum aan te maken waar de leden van xboxworld zelf een review kunnen maken.

    ik snap nog steeds niet waarom ze zo'n subforum niet willen maken...
     
  10. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat ze goed werk verrichten is zeker waar. Xbox 2 hoort bij de xbox, dus ook daar moet informatie over uitgebracht worden. Zelfs met het idee dat ze niet voor ieder klein nieuwsfeitje een nieuwspost willen maken vind ik nog goed. (maar waarom dan nieuwspost als er 1 of 2 nieuwe screens van een spel zijn? :confused:)
    Maar waarom zou je naar een andere game site moeten gaan voor up to date reviews. Wat voor nut heeft het dan om een xboxsite te onderhouden? Dat de meeste mensen hier voor het forum komen is niet meer dan normaal. Waarom stoppen ze dan niet meteen met de frontpage als ze toch niet de tijd hebben om hem helemaal bij te werken... Reviews horen bij de basis van een gamesite.
    Ik heb hier nog niemand anders op horen reageren dan:'Het zijn vrijwilligers en ze doen het vrij aardig voor de tijd die ze erin steken' Daar ben ik het zelfs mee eens, ze doen het ook goed voor de tijd die ze hebben. Maar niet goed genoeg om een grote site te beheren. Daarvoor zul je echt sneller moeten komen met de reviews e.d.
     
  11. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    je laat het gewoon xboxworld blijven je hebt toch ook nog nintendo.nl en die hoeft toch ook niet altijd te veranderen(beetje loze thread)
     
  12. Timm4nni4c

    Timm4nni4c Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke deze thread raakt nu een beetje verdeeld. Sommigen discuseren over de vraag of deze site wel of niet met xbox2 nieuwtjes mag gevuld worden. Het meerendeel stemt in dat dat wel mag, begrijp ik. Alles wat xbox-gerelateerd is mag op deze site, is de algemene stem (correct me if I'm wrong). Anderen discuseren over dat de site niet meer 'up-2-date' en dat de reviews e.d. veel te laat komen evenals een groot aantal nieuwsberichten. Daar is de meerderheid het over eens dat het soms de spuigaten uitloopt. Dat betekent dat er toch iets aan kan gebeuren. Schoon schip maken, er zijn al dingen genoemd; een sub-forum voor reviews van leden en meer mensen aannemen...(Er is nog een derde groep die mij nog steeds aanvalt, en geen toegevoegde waarde heeft aan deze thread maar die laat ik achterwegen en die moeten zichzelf ook maar achterwege laten:))
     
  13. Xam

    Xam Woo-Hah!

    Berichten:
    269
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan al lang zelf reviews schrijven.
     
  14. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    Wist hij denk ik zelf ook wel.
    (bij elke game review staan lezerreviews, voeg daaraan je eigen toe)
    Maja, als er nog geen gamereview staat dan review je hem op dit forum in de desbetreffende game topic. Daar staan meestal meteen op de dag van release eerste impressies, kijk je daar maar even.
    Mss kan de XBW crew wel uitgebreid worden, maar dat bepalen ze zelf, net zoals de moderators ed. Een !Q van boven de 160 is geen garantie.

    *was er niet een onderzoek dat voor elke 20 punten IQ die een man boven de 100 zit, 40% meer kans heeft op een goede relatie? Wat zul jij een goed liefdesleven hebben ;)
     
  15. X-power

    X-power Nah

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan heeft hij wel 160 % meer kans op een goede relatie! :+
     
  16. rolorob

    rolorob Active Member

    Berichten:
    2.036
    Leuk Bevonden:
    2
    Ongelofelijk, wat een vet irritante schrijfstijl zeg, je kan het ook over doen, af en toe wat afwisseling is leuk. Maar jij denkt: hoe meer hoe beter. Toch vraag ik me even af hoe oud je bent... Sorrie ik moet dit echt even kwijt, hoe ongelofelijk stom kan je een stukje schrijven...
     
  17. X-power

    X-power Nah

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    0
    Resteert voor mij de vraag: wie bedoel je daarmee?
     
  18. rolorob

    rolorob Active Member

    Berichten:
    2.036
    Leuk Bevonden:
    2
    De schrijver van het "dringend bericht" natuurlijk... Merkt nou niemand hoe ontzettend irritant het leest en hoe veel te veel hij zijn best er voor doet? Bovendien is het wel te zien dat hij er geen studie van heeft gemaakt oid...

    Edit:
    Timm4nni4c <--- hij dus
     
    Laatst bewerkt: 30 jan 2005
  19. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Thread even verplaatst.

    Ben het btw totaal niet met je eens. Xbw kan in mijn ogen precies hetzelfde doel vervullen; maar dan voor de Xbox 2. Beetje lomp als je een geheel nieuwe site gaat bouwen; deze laat sterven terwijl je evengoed hier verder mee kan gaan, en ook al naamsbekendheid etc hebt + een enorme community die weet wat ze aan Xbw hebben.
     
  20. lexhamersma

    lexhamersma oblivion addict

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    0
    Jongens Dit Gaat Nergens Over Als Iedereen Zo Lullig Doet Over Zijn Trhead. Laat Hem Lekker En Reageer Dan Gewoon Niet!!!
    let niet op mijn letters, caps lock stond aan

    /Mod Wannabe-mod gedraag wordt niet op prijs gesteld. :) - Orcrist
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 30 jan 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina