Splinter Cell 3: Chaos Theory

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sjorrit, 12 mei 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dokter Gonzo

Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

Leuk Bevonden:
    0
    Op fileplanet staat een filmpje over de SplinterCell CT waarin Sam zelf het een en ander uitlegt.
    i believe trailer.

2. MassHyponotic

MassHyponotic Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Ik verwacht veel van Splinter Cell 3: Chaos Theory, ook al is het niet mijn spel. Ik ga hem dus wat dan ook niet kopen, maar hoge cijfers gaan er wel vallen. Dat beloof ik jullie.

3. Forgottensoul

Forgottensoul The One

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat ie coolis heb nu pandara :)

4. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    als je niet van splintercell houdt, waarom heb je dan zo'n plaatje bij je naam staan? :confused: :+

5. Forgottensoul

Forgottensoul The One

Leuk Bevonden:
    0
    mm, mischien vind hij het plaatje cool;)

6. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jah idd.. plaatje is overigens ook wel heel erg cool he :cool: Magoed, ik hoop niet dat de nadruk bij SC: CT komt te liggen op de online MP, aangezien ik geen live heb. Ik verheug me wel op offline MP en de SP, die naar ik hoop, grafisch geen moment terugvalt en een bijzonder goede framerate kent. Bij SC: PT had ie namelijk soms een blokkig veld om zijn lichtje op zijn rug...

7. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het toch niet eens met je. Je blijft miss wel sneaken maar daar gaat het om. Maar het zijn steeds nieuwe obstakels en gebieden waar je doorheen moet sneaken. Dus het blijft steeds een uitdaging vind ik. Ik ga hem zeker kopen.

8. Gamejunky

Gamejunky Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    VOlgens mij krijg je in deel 3 nieuwe wapens, zoals een shotgun. En je hebt een gadget waar je tijdelijk lampen ed kan uitschakelen.
    Er zitten wel veel nieuwe dingen in!

9. Dokter Gonzo

Leuk Bevonden:
    0
    shotgun?? dat zie ik niet gebeuren. Het is niet echt een wapen waarmee je geruisloos een vijand neerlegt.

10. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    voor de mercenaries zou een shotgun best mogelijk zijn hoor.

11. Dokter Gonzo

Leuk Bevonden:
    0
    multiplayer, daar had ik nog niet aan gedacht. maar inderdaad: in multiplayer zou het wel kunnen. maar splinter cell zal voor mij altijd een singleplayer game blijven ;)

12. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Jah over een shotgun gesproken. Zoiets zou nog best kunnen. Want op sommige in-game screens zie je bij z'n Iventory (waar z'n current wapen staat tenminste) soms 'Launcher' staan. Vraag me af wat dat dan is. En dan nog dat mes !!! Zeker binnenhalen die hap.

13. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Deze game komt toch 31 maart ofzo hier uit of niet? Duurt me eigenlijk tè lang, maar goed; je krijgt er natuurlijk een hoop voor terug. SC owns MGS... mark my words. *)

14. Gamejunky

Gamejunky Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je op de website kijkt bij de screenshots, staat op plaatje 37 duidelijk rechtsonderaan bij je wapen een shotgun.

Ik was ook wat verbaasd erover, maar het staat er echt... O-)

15. M Leonhart

M Leonhart PS4: Fingodox

Leuk Bevonden:
    0
    shotgun, zulke wapens kunnen een spel als splinter cell flink verpesten.

16. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ja eigenlijk heeft mark wel geleik. De wapens die Sam in de eerste 2 delen bezit zit in ieder geval nog een demper op. En als je dan met een shotgun aan komt zitten. En het is ook eigenlijk de bedoeling om zo min mogelijk geluid te maken bij SC en als je dan met een shotgun gaat schieten. :confused: ...nee.
    Maar weet iemand dan wat ze dan bedoelen met dat Laucher?

17. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Wordt echt wel goed geintegreerd hoor, wees niet bang dat je een missie start en je rustig iedereen kan gaan neerknallen met die shotgun.

18. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Nee jongens. Een shotgun zal er inderdaad niet inzitten. Mischien zoiets dergelijks maar dan wel met een demper erop in ieder geval.

19. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    Die launcer is gewoon de SC2K waarmee je die sticky's en shit afschiet. De Mercenary's hebben in Multiplayer shotguns.

20. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Maar waarom staat er dan niet gewoon SC2K? In SC 1 en 2 heet ie toch helemaal geen Launcer?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina