Ik heb sinds kort een Xbox aangeschaft en heb wat leuke actie titels gekocht zoals / Red dead revolver / everything or nothing / Fight Night 2004. Maar nu wilde ik een race game aanschaffen voor wat variatie . Is Project gotham racing 2 de moeite waard of raad je mij een andere aan ??
Nou jah, PGR 2 is je geld wel waard maar ik zou wachten tot Forza. En als je liever iets anders hebt moet je toch voor burnout 3 gaan. Is ook een super vet spel. Maar als je PGR 2 wilt kopen zou ik toch wachten tot forza. Heb je gelijk een 10.000 keer uitgebreidere versie.
Er zijn veel racegames voor de Xbox. Gewoon een kwestie van smaak welke je wilt. Check reviews/filmpjes/screens voor je oordeel welke volgens jou de beste is. Ik denk dat PGR2 wel de moeite waard is, weet ik wel zeker. Maar ik weet niet wat jij leuk vind. That's the prob bij dit soort threads.
nou uitgebreider als pgr is er bijna niejt maar burnout is heel vet ik zou burnout doen want dan heb je meer spelvariaties.... greetzzz
deze topic leeft niet lang er zijn genoeg race games uit. Wij kunnen niet voor jou kiezen ik raad je aan de reviews te lezen die hier staan of op andere game site.
Pgr2 is op het moment de moeite waard, over een aantal maanden (april komt forza toch) niet meer, forza is veel en veel uitgebreider en waarschijnlijk mooier en voor live drukker bezocht, dat staat vast, dat weet iedereen. greetz wooly
Ik zou eens wat reviews lezen. Er zijn diverse racegames en wij kunnen niet bepalen wat jij leuk vindt. De een hout van arcade, de ander van simulatie, de een van circuitracen, de ander van rally, de een van auto's, de ander van motorcross. Er zijn diverse titels. Dit wordt een opsomtopic waar je niets mee opschiet. Iedereen noemt zijn of haar goede racegame wat jij niet goed hoeft te vinden. Deze sluit ik dan ook.