The Punisher

Discussie in 'Algemeen' gestart door being-xboxed, 29 jan 2005.

  1. Lars

    Lars StarFucker!®

    Berichten:
    930
    Leuk Bevonden:
    1

    sorry maar er zijn geen slangen die in electrisch water leven, het zijn sidderalen die zelf het water electrisch maken.

    electrisch water bestaat natuurlijk niet, dat moest ik even kwijt :+
     
  2. webkem

    webkem Active Member

    Berichten:
    275
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ja, je snapte wat ik bedoelde of niet dan, Lars?
     
  3. jellejelle

    jellejelle PSP Only

    Berichten:
    696
    Leuk Bevonden:
    10
    Lijkt me best een gaaf spel, iemands hoofd eraf zagen, of snijden met een laser, of hem in een vijver met piranha's douwen }:]. Op TXB krijgt de game overigens een 8.1, dus ik ga er wel van uit dat het een prima spel wordt.
     
  4. WarriorSan

    WarriorSan Somewhere in the system...

    Berichten:
    857
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat ik heb gelezen is dat het spel een soort a la Max Payne spel is en dat de amerikaanse versie een gecensureerde versie is en wij in europa gewoon de normale (harde _O_ ) versie krijgen! Net omgedraaid dus dan met ninja gaiden daar waar wij de gecensureerde versie hadden en de amerikanen niet...
     
  5. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik zei net nog van je verliest stylepoints als je iemand bij special interrogation na hem gebroken te hebben daarmee te killen maar daar heb ik nu schijt aan en kill voortaan iedereen. Rot toch op, waarom op de standaard manier killen als het ook bloederiger kan :+
     
  6. Damocles

    Damocles Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zou mooi zijn voor de liefhebbers ;)
     
  7. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Zo hoort het _O_ :+

    Het lijkt me best een leuk spel maar ik denk toch dat het mij snel gaat vervelen.Aangezien hier geen videotheek in de buurt is die games verhuurt (|:-), moet ik er maar op wachten tot dat The Punisher voor €30 in de winkel ligt :)
     
  8. Valorite

    Valorite Information = Power

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    0
    haha Jah joh.. maar ik heb die Stylepoints nodig voor m'n upgrades |:-
    Maar soms kan ik het niet laten , ff iemand door zo'n machine heen te gooien *weetje waar ze de takken mee versnipperen :9
     
  9. Arno S.

    Arno S. I never asked 4 this

    Berichten:
    897
    Leuk Bevonden:
    74
    Deze game wil ik ook hebben, lekker grof.
     
  10. the predator

    the predator Vliegent frietje

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    0
    meestal kill ik ze niet bij zo'n interrogation, maar als je dan een flashback ziet... dan moet ik ze gewoon killen :+
     
  11. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Mja tis gewoon leuker, ksnap het niet waarom je style points verliest. Ik bedoel... die gast moet toch dood dus waarom niet op die manier :confused:
     
  12. WarriorSan

    WarriorSan Somewhere in the system...

    Berichten:
    857
    Leuk Bevonden:
    1
    Maar The Punisher release datum is toch pas op 4 maart 2005?? Of heb ik dat mis??
     
  13. Arno S.

    Arno S. I never asked 4 this

    Berichten:
    897
    Leuk Bevonden:
    74
    Waarom quote je al die shit 8)
     
  14. WarriorSan

    WarriorSan Somewhere in the system...

    Berichten:
    857
    Leuk Bevonden:
    1
    Waar is de "Quote" anders voor??

    Ik "Quote" die stukken waar ze het blijkbaar al over het spel hebben die volgens mij helemaal nog niet eens uit is....maar ik kan het mis hebben daarom vraag ik aan diegene wie ik geQuote heb. Tevens moet je ook de
    tag gebruiken als je al dingen in het spel verklapt..

    Maar ik hoef toch niet aan iemand die 500+ posts heeft toch niet uit te leggen waarom ik "Quote" of wel?
     
  15. FabianNL

    FabianNL Guest

    als het spel nog niet uit is hoef niet te zeggen dat ze het nog niet gespeeld kunen hebben :)


    Lijkt me niet dat ik zoiets moet uitleggen aan iemand die bijna 400 post heeft of wel? :p
     
  16. WarriorSan

    WarriorSan Somewhere in the system...

    Berichten:
    857
    Leuk Bevonden:
    1
    Hoe bedoel je? Zo ver ik weet is alleen de PC demo uit in europa...en praten zij gewoon over de illigale versie..

    Jij weet net zo goed als mij dat -ArNo- gewoon bijdehand doet dus daar geef ik gewoon mijn mening over terug.

    Jij weet ook dat het niet getolereerd word dat er gepraat word over een spel die nog niet uit is en ook al is het spel al uit, gebruik dan de spoilertags voor degenen die het spel nog niet hebben. Ik zit wel te wachten op dit spel en ik wil dit nog niet allemaal lezen..

    Maar ik ga nu weer ontopic
     
  17. LaVey

    LaVey Cheri Cheri Lady

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    Het enige was gecensureerd is zijn de death-scenes tijdens ondervragingen. In de USA versie wordt het beeld stylish zwart-wit. Dit kan je trouwens met een code wel uitzetten. Dan zie je het beeld "gewoon", dus met rood bloed, etc. Maar ik vond dat zwart-witte wel wat hebben. Het gaf een beetje een film noir-tintje aan het spel.
     
  18. CylonNL

    CylonNL Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    ik weet, niet wat ik van deze game moet denken...het geweld is natuurlijk wel gaaf }:]
     
  19. Tha Great One

    Tha Great One Satu

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    1
    weet je hoe je het toevallig uitzet?? het is wel mooi enzo maar ik wil t ff zonder zien
     
  20. Valorite

    Valorite Information = Power

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah precies lijk me ook wel vet :+
     

Deel Deze Pagina