Mercenaries

Discussie in 'Algemeen' gestart door geertbargeman, 9 jan 2005.

  1. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Je moet ze niet vermoorden... levert niet genoeg op :cool: Ik lever ze altijd levend uit voor dubbel zoveel centen.
     
  2. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat is waar, dan laat ik ze ook liever leven, ze hebben mazzel. :+
     
  3. kippetje

    kippetje Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0

    dan moet je in het optiemenu inverted y-as uitschakelen
     
  4. Damocles

    Damocles Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik schiet ze vaak per ongeluk dood, met de RPG op zo'n wagen en dan staan ze soms wel eens te dichtbij, dus jah. of je druk per ongeluk 2x op X, zijn ze ook dood. Dus wil bij mij nog wel eens voorkomen
     
  5. eprode

    eprode Active Member

    Berichten:
    500
    Leuk Bevonden:
    0
    maar ik heb gelezen van iemand hier dat je in 2 minuten met een heli de map al kunt overvliegen, is dit niet wat kort? Is de map groter dan de map van gta VC of mss gta SA?? En zit er wat genoeg variatie in de maps?
     
  6. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Er is 1 grote map. Denk even groot als VC (ben nooit zo goed in vergelijken + heb VC al tijdje niet meer gespeeld :9) Bij GTA kan je niet in 2min de map over vliegen, omdat zo'n heli gewoon oncontroleerbaar is ;) Maar er is genoeg te doen. Gewoon rondvliegen en dingen bekijken is erg leuk. Maar in 2 min kan je zeker van de ene kan naar de andere komen.
     
  7. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Als er maar genoeg te doen is in die map, en dat is er gelukkig wel ook omdat er altijd wel een oorlogje aan de gang is. :)
     
  8. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Wat ik wel focking nep vind is dat als ik in zo'n auto rijd en neerklap, de mannetjes niet uitstappen of er uitspringen. Die apen blijven gewoon zitten!!!!
     
  9. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    maar als het een soort gta is is de sfeer wel goed of is het een beetje grauw? en lopen er altijd genoeg mannetjes rond overal?
     
  10. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Genoeg schiet en jat voer hoor ;) Maak je daar maar geen zorgen om :)
     
  11. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32

    Idd die lopen er echt genoeg, je hoeft maar ff te rijden en die gekke noord-koreanen komrn achter je aan. Ze rijden je zo van de weg af.
     
  12. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar wat zijn jullie (voornaamste) kritiekpunten op het spel?
    We hebben het nu (allicht) over de goede punten maar welke slechte punten bevat het?
    Daar ben ik wel benieuwd naar, en hou je niet in. :p
     
  13. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32

    Ik heb sinds een week live dus speel hem niet zoveel meer, ben dus nog niet echter super ver heb nu mijn eerste deck bijna compleet.

    Maar 1 van mijn minpunten is dat het spel best makkelijk is, missie heb je vrij snel uit.

    En wat ik zei over die gasten in e auto dat ze gewoon te dom zijn om uit te stappen als ze beschoten worden of als de auto op z'n kant ligt.
     
  14. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    + de AI is niet super. Sterker nog... helemaal niet super. Soms kan je gewoon naar vijanden heen lopen. Ze beginnen pas te schieten als je eerst een kop koffie hebt gedronken. Weet niet of de moeilijkheidsgraad nog ergens is in te stellen.
     
  15. Valorite

    Valorite Information = Power

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah ligt eraan wat voor mannetje je hebt he.. Dat wijfie kan goed sneaken , die zweed kan sneller lopen die Amerikaan kan meer kogels opnemen..
    Maar met min punt wat ik vindt is dat er te weinig Characters zijn.
    Jah begin is wel makkelijk.. maar als je tot de laatste deck komt ongeveer , dan worden die missies knap moeilijk.
     
    Laatst bewerkt: 31 jan 2005
  16. Metal_Wolf

    Metal_Wolf Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat vraag ik me dus ook af, kanje geen moeilijkheidsgraad instellen?
     
  17. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Weet niet of je speelbare character bedoeld, maar anders moet je eens op cheats gaan zoeken. Dan zie je dat je veel characters kan kiezen. Weet niet of ze werken en of je ermee missies kan spelen :) Ben zelf nog niet ver in de game. Deels in het 2e deck. Wel erg vet bedacht met die kaarten. Dan krijg je echt een gevoel dat je aan het gokken bent. Geeft wel een leuke meerwaarde aan de game.
     
  18. Valorite

    Valorite Information = Power

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah maar zoals ik al ergens eerder zei in dit topic , als je bijv de cheatcode doet om een mafia gassie te zijn.. zodra je ergens naar binnen gaat ben je weer normaal :confused: en je ziet ze 2e wapen niet eens zitten op z'n rug :p

    Nou niet TE negatief gaan doen *) Game is gewoon zo strak _O_
     
    Laatst bewerkt: 31 jan 2005
  19. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Heb nog maar 2 cheats geprobeerd. Oneindig ammo en oneindig health. Rest nog niet geprobeerd. Kan kloppen wat je zegt hoor :)
     
  20. Joostp

    Joostp Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het richten eigenlijk best wel klote gaan.
    Maar aangezien ik daar nog niemand over gehoord heb zal dat wel aan mij liggen.
     

Deel Deze Pagina