[XOne] Welke kabel???

Discussie in 'Games' gestart door the-X, 29 sep 2002.

1. the-X

the-X XBox is the Future.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil online gaan met m'n xbox maar wat voor kabel heb je nodig,
    ik heb al
    xbox
    pc met internet
    hub
    halo
    gamespy arcade & gamespy tunnel

2. €xpert

€xpert Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    RJ-45 kabels..

ik neem aan dat je nu kabel internet hebt.. doe dan het volgende

haal de kabel die van je modem naar je pc gaat uit je pc en stop die in de uplink van je hub. Koop 2 RJ-45 kabeltjes (pc zaak, KPN of dixons) 1 om je xbox met de hub te verbinden en 1 om je pc met je hub te verbinden.

en klaar is 'kees' a.k.a the-X.

3. underhunter

underhunter XBW member 706

Leuk Bevonden:
    0
    ff belangrijk: geen crosslink kabels halen met een hub, maar patch kabels

4. Viperama

Viperama Keep smiling !

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had begrepen (uit het nieuwe XBM :D ) dat de uploadsnelheid van een kabelverbinding te traag is om met de Xbox online te gaan; je krijgt dan een stotterende gameplay.

Ik zit op de kabel en heb een gemiddelde uploadsnelheid van 8 Kb/s (@home). Ik geloof dat een ADSL-pakket wel hoge uploadsnelheden haalt.

5. The Bear

The Bear ...

Leuk Bevonden:
    0
    Welk pakket heb je dan van @home? Breedband of gewoon een basis pakket? Die van 29.95 is een basis pakket.

6. Viperama

Viperama Keep smiling !

Leuk Bevonden:
    0
    Oeps........... ben verder gegaan in de andere thread

Heb ook breedbandpakket.................. bevalt erg goed by the way.......... gemiddelde downloadsnelheid van 300 KB/s............. Ik wil mijn oude 56K6 modem-pje NOOIT meer terug :+

7. XBox_Frank

XBox_Frank die-hard-core

Leuk Bevonden:
    0
    breedband toch?
    of Asdl?

8. The Bear

The Bear ...

Leuk Bevonden:
    0
    Iets duidelijker???

9. Tsunami

Tsunami Feel Tha Wave

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet dus gewoon een standaard netwerk kabel hebben, waarje die allemaal in moet pluggen en andere details staan ook wel in XM2. Maar vraag dus bij je electroniahandelaar of een andere kabel-winkel ofzo naar een standaard netwerk kabel. That's all :)

10. afraidtech

afraidtech whatever

Leuk Bevonden:
    0
    hier heb ik, in me pc 2 netwerkkaarten eentje voor @home en de ander een crossoverkabel naar me xbox en het programmatje xbconnect wil geweldig mooi had ik niet verwacht.

11. the-X

the-X XBox is the Future.

Leuk Bevonden:
    0
    dus ik moet een netwerkkabel kopen en de ene kant in me hub steken en de andere in me xbox??

12. afraidtech

afraidtech whatever

Leuk Bevonden:
    0
    dat kan maar je kunt net zo goed een kabel in je hub steken, ik heb namelijk geen hub snapie

13. Tsunami

Tsunami Feel Tha Wave

Leuk Bevonden:
    0
    Okeej ik leg het nog een keer uit :) Je hebt je kabel-kastje in je meterkast. Je plugt die in je Uplink-poort van je hub. Plug ook je PC én je Xbox in de hub. Maar dit is alleen het hardware gedeelte. Op software gebied moet je twee programmatjes hebben: Gamespy Arcade & GameSpy Tunnel. Het eerste heb je nodig om online te gamen op de pc. Het tweede is speciaal voor de Xbox. Het is gewoon een soort applicatie die ervoor zorgt dat je online kunt systemlinken met andere Xbox-bezitters. Pas nadat je Gamespy tunnel hebt geinstalleerd verschijnt er in Gamespy arcade de extra optie Xbox. Voor de rest spreekt het allemaal voorzich. Je meld je aan en volgt de instructies op het scherm. Meld je op de pc aan in een lobby van het spel wat je wilt spelen, in jou geval denk ik Halo. Je kunt hier alle games zien die reeds aan het spelen zijn of bijv. net gaan beginnen. Je kiest hier dus een game. Daarna kom je terrecht in de Game Staging-ruimte. Je kunt hier zien waar de spelers vandaan komen enz. In die ruimte klik je op ready. Ga nu als de bliksem terug naar je Xbox en dan geldt er nog maar 1 ding: Let's game! ;)

Deel Deze Pagina