Het staat bekend als het beste spel he, lijkt me zelf ook wel een vet spel worden. Nu maar hopen dat het klopt, en niet tegen zal vallen.
Hoeveel threads open jij tegelijk? Begin met zelf er wat over te zeggen of geef een stelling ofzo. Je info zoek je zelf maar bij mekaar.
Wat een vreselijke irritante threads... als we iets kwijt willen dan zullen we het wel posten hoor... ga nou niet over elke game een thread openen als je er niets over kwijtwil.... thx
Dit is de offical Splintercell site waar geregeld nieuwe screens en ingame-footage is te vinden. Edit/ en hier een overzichtpagina'tje waar je verschillende nieuwsflitsjes over Splintercell kunt vinden (IGN) Je kunt er bijv. een FAQ lezen over Splintercell waarin je antwoord krijgt op al je vragen.
ach mensen doe niet zo moeilijk over die threats. misschien wil ik niet niets kwijt maar misschien gaan jullie er wel leuk over chatten zodat ik er ook meer over te weten kom.
is dit eigelijk net zo'n spel als POW??? alleen een beetje rond sneaken kan je ook in het rond knallen als je dat zou willen zonder af te gaan ????
ik denk het niet. ik heb (net als iedereen) op de trailers gezien dat je heel tactisch te werk moet gaan. alleen ik heb niet echt veel over graphics gezien in die filmpjes.
nou eigenlijk zijn dit de spellen die mij en de meeste andere interesseren en ik weet er niets over te vertellen dus laat ik jullie chatten zodat ik er meer over te weten kan komen.
Als je wat wilt weten open dan niet zo'n thread waar we oud nieuws in moeten opstapelen maar gebruik dan gewoon even de zoekfunctie óf kijk in mijn eerste post waar een link staat naar een IGN-site met een overzicht van alle Splintercell info...
dat kan ja maar als een guard of meerdere dat hoort gaan ze je zoeken ik vond het bij POW FLINK tegenvallen ook al ga je tegen de muur staan met je armen uit elkaar je weet wel, wordt je meteen verdacht