[ POP Warrior Within ] Help

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rae, 27 nov 2004.

  1. Kilik

    Kilik LifeIsShortPlayMore

    Berichten:
    177
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee dat is duidelijk, wat denk je nou zelf ?
     
  2. Shadowlll

    Shadowlll Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0


    hahaha
     
  3. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    jep er zit niks anders op maar zoals ik al zei kun je gebruik maken van meerdere saves en zo terugvallen op een oudere save als het mislukt ;)
     
  4. GODZILLA

    GODZILLA Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Owja das waar:D dan doe ik da dan maar valt niks anders te doen ma tnx voor alle info kspreek jullie
     
  5. Shadowlll

    Shadowlll Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0

    ben ook maar opnieuw begonnen!
     
  6. Braineraser

    Braineraser Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Heel vreemd! wie weet hoe dit kan?

    Ik zit ergens bijna aan het einde van het spel, in de ruimte met de 4 schakelaars die de lichtstraal aanzetten om voor of achteruit in de tijd te gaan. Ik heb net de prinses in die straal geduwd, zodat zij in de andere tijd komt.

    Nu is het gekke dat ik zelf, als ik in die straal ga staan er NIETS gebeurd en ik kan ook nergens anders heen, want als ik die waterval onderdoorloop, kom ik ook niet verder want er ligt puin voor de ingang van de ruimte naar de troonruimte?????

    Ik heb het idee dat dit niet klopt en ik een fout in mijn spel heb.

    Wie heeft het antwoord en helpt mij door de laatste loodjes van het spel???

    thanks
     
  7. Kilik

    Kilik LifeIsShortPlayMore

    Berichten:
    177
    Leuk Bevonden:
    0
    load het nog een keer en probeer het opnieuw, je hoord er in te kunnen.
     
  8. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    maf, ik kon er gewoon doorheen.
     
  9. Sir Killalot

    Sir Killalot www.bbfl.nl

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo Allemaal!
    Ik zit nu voor de tweede keer in klockworks (het heden) hier ben ik weer via de pilaren naar een platform gesprongen, vanaf daar op de lift muurwalk gedaan, tussen de twee muurtjes weer omhoog! Daar kom je in een kamer, moet je drie gastjes en zo'n shadowguy verslaan, daarna komen er van die soort stekelige honden! (die ontploffen) hier kom ik dus echt niet doorheen!! die honden blijven komen! ik heb er laatst 35 verslagen en ze bleven gewoon komen! Wat moet je hier doen?? als je verder loopt, loopt het dood, dan kom je in een lager gelegen kamer, waar water in staat!
     
  10. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    @sir killalot: je moet gebruikmaken van die spikes door ze naar die deur lokken waar allemaal planken voor zitten en dan wallrun omhoog en dan Y of X en dan die spikes laten ontploffen voor de deur dan ontploffen ze de deur
     
  11. aaroald

    aaroald Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik Zit Vast!!

    Ik snap er niks van, ik ben nou bij het hoofdstuk : Activeer de Torens. Ik ben nou bij de eerste, de linkse op de kaart. En ik weet niet waar ik naar toe moet, ik heb em al geactiveerd, maar ik kan er niet uit, ik ben in het verleden al 100x rondgelopen, en in het heden al 100x.... Kan iemand mij de uitgang wijzen??? alvast bedankt

    Roald
     
  12. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    ben je nou in de 2e of in de 1e toren want de toren links op je map is de 2e en ij zegt dat je in de 1e bent. vaag! en de weg wijst zich vanzelf ik snap niet hoe je vast kan zitten
     
  13. Shadowlll

    Shadowlll Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    nou het wondertje is gekomen!

    ik ben opnieuw begonnen en nu werkt ie wel, hoe die dus moet werken en dat is dus zonder BUGS!

    Nu begrijp ik dus die bijl die naar me hoofd word gegooid en de zwarte beest waar je voor moet vluchten, waar jullie het steeds over hadden....

    zit nu in de tuin...

    en oja ik heb me andere zwaard!!!

    heel belangrijk :)
     
  14. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    gellukig maar, zou vervelend zijn als je 2 keer tegen dezelfde bug aanloopt.
     
  15. dragonstyle

    dragonstyle Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    pop ww

    hallo. ik begrijp een speelveld totaal niet.second tower wanneer je op den duur de ravenman tegenkomt en die probeert te verslaan wordt die op gevreten door die grote zwarte monster en jijzelf wordt weggeslingerdt. dan moet je voor het monster vluchten tot je bij die tiidspoort bent. daarna ga je terug en kom je bij een speelveld waar ik niks van begrijp wie kan mij helpen?
    dit speelveld heeft 4 grote en 2 kleine pilaren die te draaien zijn volgens mij moet je daar het water mee geleiden.via een draaiende schakelaar in het midden van het speelveld kan je 1 grote en 1 kleine tegelijk mee laten draaien ik snap het niet ................ alvast THX!!!!!
     
  16. Shadowlll

    Shadowlll Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    idd, maar nu had ik alles apart gesaved *)

    Maar naar veel geklauteren zoeken heb ik eindelijk de eerste toren ontgrendeld!

    morgen weer een dag en gaan we voor de 2e _0/
     
  17. Shadowlll

    Shadowlll Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    second tower??

    volgens mij is dat de eerste!

    want ik heb hem net gehaald (zie vorige post)

    maar je moet idd dat water in goede banen laten geleiden!

    je moet die draaiende schakelaar zo draaien dat die linker pilaar met zijn rechte stuk naar jou toe komt, er zit een opstukje bij dat je der opkan klimmen en als je dan dat rechte stuk er ook bij hebt gedraaid kan je er op klauteren en de rest volgt vanzelf!

    gr tom.
     
  18. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet de middelste schaekelaar gebruiken en dan kijken naar de grote pilaar die moet helemaal regt staan zodat je erop kan dan moet je overspringen op die paal en dan naar zon eilandje wallrun touw pakken en nar een volgend eiland waar een scakelaar staat NIKS MEE DOEN komt later, overspringen naar grote pilaar naar links naar een plateua overspringen naar de volgende pilaar en dan naar het volgende eilandje, daar ook NIKS DOEN dan wallrun touwpakken kom je op eilandje dan springen en naar de paal toe springen, dan via de paal aar een pilaar en dan via die pilaar springen naar voren , daar staat een artwork, rollen onder de poort door krijg je filmpje NOG NIET WEGGAAN daar naar boven 5e LIFE UPGRADE ofzo.. naar beneden en via de scakelaars de pilaren zo zetten dat het water goed loopt en dan via de zelfde deur als je er in kwam terug gaan :p
     
  19. Shadowlll

    Shadowlll Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    verveel jij je ?

    _O_ _O_ _O_

    ze moeten nog wel iets zelf doen O-)
     
  20. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    om even verwarring te voorkomen je kunt zelf kiezen welke tower je als eerste pakt ligt er maar net aan welke kant je de schakelaar opdraait in de centrall hall overigens raad ik je wel aan om die water tower eerst te doen want die is een stuk makkelijker dan die toren met clockwork and gears :D ;)
     

Deel Deze Pagina