Eej, Even 1 aanvraag voor mijn zus want ze is er helemaal verslaafd aan deel 1 :{ Komt Sims 2 nog uit voor de xbox? en zoja wanneer? Groetjes,Alex (En me zus)
Ik denk niet dat ie op de xbox uitkomt want bij de release zeiden ze dat the Sims 2 alleen voor de pc is.Maar zeg nooit nooit.
ik verwacht geen sims 2, wel een vervolg op het Xbox spel wat er nu is... waarvan de naam me even ontschoten is
oude pc games zijn nu als xboxversie te koop misschien als de sims 2 heel oud wordt dat hij dan op xbox uitkomt
Ik hoop het niet. Vind al die spellen stom. Beetje te simpel. Ik denk altijd dat ze er mensen er te veel van laten denken terwijl dat helemaal niet zo is. Vind ik dan.
spellen als de sims zijn veel leuker op de pc vind ik( net als red alert vroeger ik kon er niet tegen als mijn vriend dat op de ps zat te spelen)
Je hebt trouwens al 3 Sims games op de Xbox. The Sims, The Sims Bustin' Out en The Urbz: Sims in the City.
Mee eens. Daar horen games als The Sims en RTS games gewoon thuis. Het is ook nog geen enkele gamesdeveloper gelukt om een goede RTS game voor de console te maken imo (KuF vind ik niet echt een RTS). The Sims heb ik ooit gehad voor de Xbox, waarbij ik de besturing wel aardig vond (met de muis + toetsenbord is wel relaxter). Je kon alleen geen ene drol kwijt in je huis, omdat er een balkje was met het maximaal aantal objecten dat je kon plaatsen. :{ Overigens verwacht ik geen Sims 2 conversie naar de consoles. Mocht dit nog wel gebeuren, dan verschijnt de game waarschijnlijk op de volgende generatie consoles.
Ja bij halo staat er ook only for xbox op het hoesje maar het kan maar die is nu ook op pc te verkrijgen dus zal ik niet weten wat het gaat worden. sos mijn zusje wil het ook al en ik vind het ook wel geinig
Ik denk dat het bij Halo vooral was, omdat Halo origineel voor de PC was bedacht. En ook voor de online Multiplayer natuurlijk.
Sims 2 komt waarschijnlijk niet naar de Xbox. Er is nog niks van vernomen, geen screens en geen enkel informatie bronnetje dat aangeeft dat Sims 2 wel naar de Xbox komt.
Als er voor the sims 2 inmiddels een stuk of 8 uitbreidingssets zijn uitgebracht en het spel en de uitbreidingssets afnemen in verkoop en de Xbox2 is uit, dan komt the sims 2 uit op de xbox2 om zo nog meer geld te verdienen aan een dan meer als een jaar oud spel.