Beste soundtrack

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Mr.blond, 24 dec 2004.

1. naseer007

naseer007 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Van HALO 2 is zo vette ik heb ze gewoon gekocht voor 40 euro die muziek past gewoon in HALO 2 jonge en als je die hoort dan schiet je zo goed halo 2 muziek is gewoon vette!! ik heb ze op mijn MP3 staan:D

2. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Waar heb je die halo soundtrack gehaald? En hoeveel nr's staan daar op?

3. Mezzla

Mezzla Times Like These

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet waar hij 'em voor 40 euro heeft gekocht, maar ik kan je wel vertellen dat dat verschrikkelijk duur is. Neem bijvoorbeeld eens een kijkje hier... Dan zie je meteen welke nummers erop staan :)

Laatst bewerkt: 1 feb 2005
  4. MassHyponotic

MassHyponotic Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    FF back to topic.

Ik moet eerlijk zeggen dat Prince of Persia: Warrior Within ook fiks goede muziek bevat. Lekker spannende en soms waat meer relaxtere muziek. En tevens past alles goed bij de omgeving en gebeurtenissen.

5. Thriceaddict

Thriceaddict Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de Soundtracks van amped en nfsu 2 zeker weten het beste. Alleen al vanwege boysetsfire en riseagainst die ik helemaal geweldig vind

6. seymore butts

seymore butts XBW MeGa_PaNty

Leuk Bevonden:
    0
    Heavy Price Paid - Halo 2
    Impend - Halo 2
    ghost Of Reach - Halo 2
    peril - Halo 2

niet mijn stijl muziek maar het is echt te mooi O-)

Laatst bewerkt: 2 feb 2005
  7. Freeloader

Freeloader Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als de soundtrack gewoon goed past bij de sfeer in de game, dan is het altijd een goed sountrack. ook al is je stijl van muziek niet echt.

ik vind bijvoorbeeld net als bij seymore de Halo 2 soundtrack niet echt mijn stijl, maar het is wel een hele goede soundtrack omdat het gewoon goed bij de sfeer past.

8. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Burnout3 soundtrack vind ik fantastisch, weet iemand of je die ook kunt downen of dat ie op cd is uitgebracht?

9. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de BO 3 soundtrack echt super slecht. Mischien een of twee vette nrs. En volgens mij is ie niet op c.d. te koop. (vast omdat ie zo slecht is).

10. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Ga toch Google-en aap :+

Meest Ownede muziek vind ik toch wel die van Blow Me Away - HALO vol. 1 by OST

11. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    lol, OST is geen artiest 8)
    staat voor: Original SoundTrack 8)
    is dat zo'n 'inspired by' muziekje in de Halo2 soundtrack?

12. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    Halo 2,
    Ow die prachtige muziek. Je start de game op en dan: opeens die prachtige muziek. Dan spuiten de tranen echt uit je ogen. En weet ik al meteen dat ik Dirk Jan, beter bekend op XBW als Snike888 moet doden. Dan pak ik een mooie Sniper Rifle, zie ik hem lopen. En dan hoef ik alleen maar even de trigger in the drukken. En dat komt allemaal door die prachtige HALO 2 MUZIEK.

13. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Mischien een beetje overdreven Gompy? Maar goed. Die van halo 1/2 zijn toch ook wel de mooiste die ik ooit heb gehoord. Als het echt op muziek van tegenwoordig aan komt neem ik toch zeker te weten die van T.H.U.G. 1. Die is toch ook super en ook super lang met vet veel verschillende artiesten. Vooral de Hip-Hop. Maar ik heb ook vaak dat als ik b.v. welcome to the jungle van Guns and roses hoor dat ik dat hartsikke stomme muziek vind. En dan gebruiken ze het bij GTA SA en dan vind ik het opeens helemaal fantastisch. Dat komt gewoon door het spel bij mij. En een van de slechtse vind ik wel die van Burnout 3. Het is opzich best een ruig spel en dan steken ze er van die mislukte punk in. Konden ze beter metal in steken. Leef je tenminste een beetje mee. De muziek van Halo 1/2 past ook super bij het spel. Het is zou ik maar zeggen heel groot en daar past die muziek wel bij. Net als bij Lord of the rings. Daar past die muziek ook super bij.

Laatst bewerkt: 8 feb 2005
  14. Underdog

Underdog Only Community

Leuk Bevonden:
    0
    Blow me away is van Breaking Benjamins. En het is zeker wel een mooi nummer.

15. Grolsch

Grolsch Bierrrrr

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren ontdekte ik Papa Roach - Getting Away With Murder tijdens de boss-fight in MechAssault 2. Leuk.

16. Generator

Generator Ik heb geen Xbox.

Leuk Bevonden:
    0
    De ''Vernieuwde'' Halo 2 SoundTrack is egt Kicke!

17. Underdog

Underdog Only Community

Leuk Bevonden:
    0
    Vernieuwde? Vertel is wat meer over want ik weet hier niks van! :confused:

18. Mezzla

Mezzla Times Like These

Leuk Bevonden:
    0
    Net als Connected van Hoobastank ... heerlijke muziek.

19. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Nog iets gompy. Je bent eigenlijk helemaal verkeerd bezig want bij de MP zit geen eens muziek.

20. Mezzla

Mezzla Times Like These

Leuk Bevonden:
    0
    Heb vanmiddag Kingdom Under Fire in m'n Xbox gestopt. En ook deze soundtrack is ernstig fijn :)

Geen 'watjes'-muziek, lekkere gitaarsounds en dus heerlijke hack 'n slash muziek :)

Deel Deze Pagina