Ik vindt het best dat er een vervolg komt op het beste tennisspel aller tijden komt. Maar dan mag er van mij wel wat veranderd worden. Meer spelers en ook geen verzonnen spelers, maar allemaal stuk voor stuk officiele spelers. Maak de singleplayer wat uitgebreider en zog dat je toernooien wat langer zijn (denk aan 5 of 6 rondes) en dan de mogenlijheid om o te kunnen slaan tussen een toernooi. Dan mag er van mij best een vervolg komen.
Voor zover ik weet is er niemand die nog gezegd heeft dat er een vervolg komt, maar wordt hier alleen maar gekeken naar wat er beter zou kunnen op een vervolg en dat het, mede naar mijn mening, wel tijd zou zijn voor een vervolg. Maar kom ik toch wel bij de standaard punten terecht die allang genoemd zijn: Graphics, spelers, langere SP, van mij mogen de riskshots ook wel wat gevarieerder (denk aan: bal tussen de benen bij een lob (sowieso een lob die haalbaar is ) of dat het een echte uitbreiding van de gewone slagen wordt: een scherpere en hardere bal dan de bal die je wilt slaan.) Een opvolger zou dus zeker niet verkeerd zijn.