Majesco heeft aangekondigd dat het spel Phantom Dust vanaf 8 maart voor slechts 19,95 dollar in de Verenigde Staten verkocht zal gaan worden. Over een Europese prijs en datum zijn nog geen uitspraken gedaan. Bron: Insidegamer Als hij heir nou kwam te liggen voor een eurotje of 15/20 zou het helemaal tof zijn
Als jullie nou ff goed kijken op de xboxworld bij releases staat Phantom Dust: 1e kwartaal 2005. Of staat dit er gewoon voor de lol??
Xboxworld is nie bekend om hun 'betrouwbare releasedatums' (kijk bijvoorbeeld naar de valse informatie over DoAU). dus xou 't nie geloven, wacht maar gewoon af tot er een geloofwaardig nieuwsbericht komt
@Zephyrus Hou jij is op met je releasedate van DoAU, word nou best wel stront irritant. De realeasedates worden hier goed op peil gehouden in vergelijking met andere sites. Het zou helemaal beter zijn als hij ook binnenkort in Europa komt.
op ign staat dat ie in (in europa geloof ik) uitkomt op 28 februari. damn, lees ik deze topic net ben ik meteen erg geschokt, op deze game zat ik de heletijd op te wachten! heb je grote kans dta ie nie eens in europa komt... zonde....zonde....
edit/: heeft het eigelijk ook wel gewoon mulitplayer of alleen xbox live? want dan hoef ik de game dnek ik nie.
Dat vraag ik me ook af. Dat zou namelijk heeeel erg vet zijn. Dan koop ik hem zeker weten. Ik heb geen live \cc probleem
geebn co-op wel teams op live ... maar het is nog steeds niet duidelijk wanneer dit spel in europa uitkomt , maar ik koop hem in ieder geval voor mijnn NTSC xbox
ik heb ook geen sytem link..... maar co-op player is toch alleen multiplayer en geen xbox live? want dat zit wel goed! ik moet dit spel hebben, ik hoop echt dat ie in europa uitkomt.
wie niet? we kunnen wel wat meer leete Japanse spellen gebruiken (alleen Tecmo&Team Ninja Games is niet genoeg!! we want more!!)
Phantom Dust is ook gwoon split screen... echt vet spel, kheb'm gespeeld! kHeb familie in japan, en kben daar op vakantie gweest. Kheb ook otogi2 gespeeld! Echt coole spellen maarja.. had tog geen zin om die spellen daar te kopen, kkan ze hier tog niet spelen