Ik vroeg mij af of iemand weet of The Matrix on-line ook voor X-Box komt ? Of mazzelen alleen de PC gamers ?
Ik heb er nog nooit wat over gehoord dat ie op de xbox uitkomt dus ik ben bang dat je hem op de PC moet spelen. BTW, het wordt wel een keer tijd voor een MMORPG op de xbox
Het wordt waarschijnlijk een PC only game. Maar het kan net als met splinter ceel gebeuren dat het spel later uitkomt voor de Xbox 2.
Het wordt vast en zeker een PC game net zoals Star Wars Jump to Light Speed Alle MMORPG's zijn voor op de PC, jammer
da's nie waar. Citiezen Zero is in de maak voor de Xbox, toch? ik heb er eigenlijk geen nieuws meer over gehoord en ik geloof niet of de Matrix Online voor de Xbox komt, het lijk me wel vet. als een Agent alle anderen ownen
Als er dan toch een MMORPG voor de Xbox verschijnt, laat het dan World of Warcraft (moet mogelijk zijn volgens mij) zijn ipv Matrix Online.
was die niet gecancelled? ontopic: check ign.com -> zoek "matrix online" en kijk of hij ook onder xbox staat. Ign is best betrouwbaar