Forza Motorsport....Wel of Niet kopen??

Discussie in 'Algemeen' gestart door X-noize, 2 feb 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. X-noize

X-noize Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Forza Motorsport komt binnenkort uit, en ik ben een beetje aan het twijfelen
    of ik het zal kopen of niet.Ik heb de demo nog niet gespeelt, maar ik ga uit
    van meningen die op het internet te vinden zijn, over deze game. De een vond de besturing dweilerig, en de ander klaagde over het geluid. Andere waren wel weer positief.Ik zelf ben gewoon op zoek naar een andere goede race game met LIVE mogelijkheden. Als ik het goed begrijp word Forza Motorsport een combinatie van Need for Speed underground,Gran turismo en graphics van PGR 2. Ik zelf speel veel PGR 2 en deze game is tot nu het beste wat ik gespeeld heb kwa racing op de xbox. Ook zit ik met PGR 2 regelmatig op LIVE, en wil ook wel eens wat anders spelen. Daarom zat ik aan Forza Motorsport te denken.
    Maar hoe zit het nou met de besturings eigenschappen van de auto's in Forza?
    Zijn ze vergelijkbaar met PGR 2? Is het de moeite waard om deze game aan te schaffen?

2. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Hier is al een topic voor. ;)

3. unXist

unXist F5 hoer

Leuk Bevonden:
    0
  4. Egamer

Egamer Je weet waarom

Leuk Bevonden:
    1
    Als je Project Gotham Racing 2 leuk vond dan vind je Forza Motorsport echt top. ;)

5. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina