xbox people ik moet eff wat info hebben/..... komt er nog een GTA versie op de xbox? vice city bijv... en is het 100% zeker dat true crime op de xbox verschijnt??
heh heh. Maar waarom zie je dan nog zo vaak berichten over gta 3 op de xbox? bijv. " in de pc versie en de ps2 versie zijn er geen multiplayer mogelijkheden dus moeten we maar hopen dat de xbox versie wel een multiplayer komt" ja ja en nog meer van dat soort vage berichten.
ja dat is het probleem ik weet de site niet meer! maar ik heb het wel gezien (het was toen ik op zoek was naar de patch van gta3 voor de pc)
misschien dat er in/na 2004 weer een GTA op de Xbox komt, Sony heeft namelijk alle rechten op de GTA series tot 2004 gekocht.
gta3 NIET op xbox gta 3 of een update daarvan(waarschijnlijk zelfs gta 4) komen NIET opde xbox omdat het een pc en vooral een playstation 2 exclusive is de makers van gta willen dus wel,maar mogen niet door verplichtingen aan sony. ---NNEX---
Final Fantasy was dat ook van eerst Nintendo toen gingen ze naar Playstation 1 & 2 daar werd ie exclusive en nu weer terug naar Nintendo dus waarom zou het nou niet zo zijn. XBox koopt wel meerdere exclusives op dus !!!
Ja is triest maar dat is de zakenwereld he. Ik had ook liever gezien dat elk spel op de PC en elke console uit komt maar ja.