daar heb je een punt de release van de game was al wazig de 11de van de 11de zou DE dag worde maar m'n halve vriende lijst had hem al de 10de en over DC zijn ze helemaal wazig was bij mm3 etc.
even tussendoortje heeft namelijk niks met dc te maken maar is wel zo grappig dat iedereen het ff moet zien. een of andere gast is namelijk in slaap gevallen tijdens xboxlive halo 2 en iemand anders heeft dat weer opgenomen klik klik must see *) misschien toch iedeetje voor dc mogelijkheid om mensen wakker te kunnen maken met heel veel geluid
WHoaaaaa echt in een scheur gelegen bij dit filmpje grandioos man. Volgens me broertje moet er een zin komen als je niemand dood schiet. Je weet toch als je 2 mensen kilt...... DOUBLEKILL !!!! JE kilt er 4.....................................KILLTACULAR !!!!! Je schiet 2 magazijnen op en hij is nog nie dood .........NOBODY DIES !!! Lijkt me best grappig
Ik hoorde van zo'n amerikaanse pik dat Hang em High weer terugkomt, Sidewinder, en Danger Canyon uit de PC-Versie, best logisch aangezien dit zeer coole maps waren, voor de gene die Danger niet kennen, uber sniper level met allemaal cliffs
laat ze eerst maar eens opschieten met die DC. En dat ze vooral iets doen aan al die mislukte losers die spawnkillen met snipers, dat is zooo lame. Met close combat zijn die gasten altijd te slecht voor woorden en dan denken ze nog dat ze "ownen" omdat ze veel kills hebben
De ATV is uit halo 2 gelaten omdat er anders te veel nadruk zou liggen op joyriding, en dat wilden Bungie en Microsoft niet.
http://bungie.net/News/TopStory.aspx?story=weeklywhatsfeb4 Twee interessante dingen uit deze quote. a) Blijkbaar heeft Bungie plannen om dingen te releasen naast maps, maar niet wapens, skins of voertuigen. b) Ik gok erop dat het nog een tijdje zal gaan duren voordat DLC wordt gereleased aangezien Frankie het van te voren zal laten weten (en hij dat dusver nog niet gedaan heeft).
Ik hoop toch nog wel dat de ATV komt. Eerst eens een screen als ie toch nog komt. Want ik heb er nu nog echt geen beeld van.
Nou ze moeten wat mij betreft nu toch echt wel die downloads uitbrengen, ik bedoel het spel al 3maanden uit :{ Het begint nu gewoon een beetje te vervelen.
Ja, al is het maar 1 map. En tegen de tijd dat we die ook weer beu hebben gespeeld hebben ze vast weer een nieuwe. Of een nieuw wapen ofzo. Mischien verdienen ze daar nog meer geld door. Mischien gaan meer mensen er door live! nemen.