nee niet de release date, maar ik vraag me af of je echt lang bezig bent met deze game, is het niet de Max Payne achtige levensduur maar i kverwacht, hoop dat er veel meer uren in gaan zitten, wie weet er meer over? €lp
Hitman2 speel je denk ik niet zomaar uit, denk vooral om het moeilijkheidsgraad. bij elke missie moet je altijd goed nadenken hoe je het moet aanpakken, dus denk dat je wel een tijdje mee bezig bent.
Dolce heeft gelijk, hitman 1 had je ook niet zomaar uit. En als je het uitgespeeld heb is het ook wel leuk om het nog een keer te spelen omdat je de missies op veel verschillende manieren kan uitspelen
maar tis vooral mooi van dit spel om met de moeilijkheids graden te spelen, deed ik ook bij de demo. Eerst gewoon op easy, dan gewoon lekker knallen enzo, maar daarna kan je het ook gewoon op veel moeilijker zetten, dan moet je sneaken en super voorzichtig zijn om nog verder te komen. Of te wel, dan word het een andere game omdat je zulke andere strategiën moet bedenken!
Ik vond Hitman 1 soms wat onduidelijk vooral als je iemand wilde opknopen dan is he vaak niet goed te zien. Ik heb gelezen dat alle levels erg leuk zijn behalve de levels die op tijd gaan die moesten wat minder zijn. Vaak wist je nog niet waar je bent en is de mission al failed. Trouwens ik keek naar een demo van Hitman 2 getitled SILENT ASSASIN en in het filmpje zie ik alleen maar M16 enzo en flink raggen