Hallow mensjes ik vroeg me af hoe ik zozo meer info kon krijgen over brothers of army dat is een spel wat in maart een keer te koop kwam en mijn vraag was wat jullie top 10 xbox games is want ik zoek dringend een nieuw spel alleen heb ik wel een probleem want mij tv is stuk en is er pas over 2 weken weer dus daar gaat mijn xbox live abbonement maar goed wat is jullie top 10 en welke op 5 live games? ajuu _0/
Opsom topic! iedereen noemt zijn favo top 10 op en daar is alles mee gezget hier komt geen informatie naar boven en je hebt er niks aan hier komt zo dadelijk een leuk modje een slotje aan hangen.
je weet vast wel een paar leuke games zoals pgr2, halo2, splintercell etc. en als je die al heb kan ik niet begrijpen warom je je verveelt of nieuwe game nodig heb
Ja, het duurt lang. Maar goed, dit is dus een opsom-topic en word waarschijnlijk elk moment gesloten. En zoals User 15 al zij: Het is Brothers in arms. Maar de beste live game is tot nu toe Halo 2 natuurlijk.
of ghost recon.. ieder zijn mening. een jaar geleden kon je toch stemmen op de beste game van het jaar? zullen we dat weer doen... (meschien was het wel meer of minder dan een jaar...)
Zolang hij nog niet gesloten is...mijn top tien : 1- Halo 2 2- Halo 3- Pgr2 4- Pgr 5- DTM 2 6- Crimson skies 7- Mechassault 8- Splintercell 9- Prince of persia :ww 10- Prince of persia Op basis van gameplay.....
Dit is een opsomtopic, die we op xbw niet toestaan. Dit soort threads zijn naar onze mening nogal nutteloos. Doe maar rustig. Mods doet dit vrijwillig, we zullen dus neit op ieder moment van de dag online zijn. Dicht.