nou en?? ik drink ook alleen als ik bij die gene ken blijve maffen anders niet. hey ik gaat dude's (ouders zeuren te veel )
Het is al eerder gezegd, maar mijne is toch ook een grote gele zak m&m's... heerlijk Dronken gamen lijkt me idd ook wel grappig haha, maar na het stappen plof ik altijd meteen op mn bed en val in slaap
bier en ships paaseitjes gaan dr ook altijd goed in maar niet te veel bier dan kun je je niet concentreren
Nee nee. Als ik aan het gamen bent moet het wel serieus zijn. Dus geen alc. Nou jah, als het maar niet te veel is. En dan original mix van Redband!!!!!!!!!
Ik snoep nauwlijks tijdens het gamen....ik game gewoon *) Anders drink ik er wat bij, maar als dat bijvoorbeeld koffie is dan vergeet ik dat gewoon straalhard en dan is het ijskoud voordat ik die koffie weer ontdek
Vaak geen snoepjes, meer iets als pringles of borrelnoten. Nadeel ervan is, is dat je ervan blijft eten. Of je krijgt dorst, neemt wat te drinken, krijgt weer trek, neemt een hap, krijgt weer dorst etc. Onderbreekt het gamen te veel.