Hallo Ik vroeg me af of het mogelijk is om een backup ofzo te maken wanneer je je pc net geformateerd is en alles ingesteld en weer geinstaleerd is zoals je het wil hebben. Dan hoef ik de volgende keer tenminste niet alles opnieuw te instaleren na het formateren en zet ik die backup er weer op Kan dit? Of iets wat door op lijkt en hoe moet dat dan Alvast bedankt
ga naar start/programma's/bureau-accesoires/systeemwerkset/systeemherstel nadat je je pc hebt geformatteerd en windows geinstalleerd maak je daar 1 herstelpunt aan, daarna installeer je alle drivers en programma's enzo en maak je een 2de herstelpunt aan, als je later nog een herstelpunt wilt aanmaken kun je dat natuurlijk altijd doen... als je nu later je pc wilt formatteren om 1 of andere reden, selecteer je gewoon 1 van je herstelpunten en is je pc binnen 5-10 minuten geformatteerd en fris om weer te gaan...
Thanx dus zoals de pc nu is is hij dan ook weer als je bv over 10 maanden ofzo op dat herstelpunt klikt
Het beste kan je norton ghost gebruiken werkt heerlijk en ik vind het een stuk betrouwbaarder dan de herstelpunten
Mjah ik woon nu niet meer voor 1/3 daar Ik woonde in Rijswijk net 10 m van grens van Delft af Vandaar Rijswijk/Delft Maar ben toen gaan samenwonen in Spijkeniise, en veel van mijn spullen stonden nog in Delft vandaar al die 3 plaatsen Maar helaas woon ik niet meer samen Dus tis nu eigenlijk weer Delft Ontopic Maar hoe werkt Ghost want ik heb versie 2001 van een Norton Security Cd beetje oud maar me pa gebruikt die nero al jaren, maar ik heb McAfee virusscanner, is niet erg toch die combie als ik ghost instaleer? Maar snap niet hoe Ghost werkt Heb bij pa gekeken maar die weet het ook niet. Staat in engels allemaal leuke termen Maar wat ut inhoud weet ik niet. Iemand een sugestie