hoi, ik heb een prepay smasung X450 van tel fort, en ik wil kunnen wappen met GPRS maar om 1 of andere reden nwerkt dit niet iemand een ID???
Instellingen op je mobiel staan? Anders even bellen met klantenservice. Weet niet of je het nog moet laten activeren, maar ook dit kan bij de klatenservice. Succes
@ Darkwing, geertbargeman ik heb de instellingen wel, maar als ik dan wil connecren doet ie et niet..... @ sword man, beltegoed heb ik wel
Ze hebben een klantenservice neem ik aan. Bel die eens zou ik zeggen, die hebben hoogstwaarschijnlijk een antwoord op je vraag. Ohja, en voor ID's moet je naar www.mf.nl :{
ik heb precies het zelfde probleem! alleen ik heb HI! ik ben al naar de site van hi geweest maar daar staat er niks over!
dat dacht ik dus niet, ik heb zelf telfort en kan vrolijk Wappen op mijn telefoon. Zelf heb ik gekeken op telfort.nl en heb daar mijn wap instellingen en MMS instellingen laten opsturen. Dus prepaid en abbo kunnen allebeiden wappen met telfor. t
Ik heb bij HI geinformeerd, en ze zeiden dat ik met prepaid niet kon GPRS'en, maar glukkig heeft me vader wel abo, dus gebruik ik zijn SIM-kaart wel om te GPRS'en...