Kben op zoek naar ontspannend spel om met vrienden te spelen, eerst wou ik deathrow, maar in xbm krijgt hij een7 & sega soccer slam 8.2 ... geen van beide is dus slecht, Ik heb sega ss al wel eens op de gamecube gespeeld en vond 'm best wel vet, maar deathrow sprak me iets meer aan... misschien door de grote belangstelling, lekker wat geweld, botten van andere spelers breken enz ... Wat zijn voor/nadelen van sega ss/deathrow?
Tsja, ik weet dat Arthur van XM behoorlijk gek was van soccer slam, maar ik weet niet of het daarom dan ook echt beter is dan deathrow Sega Soccer slam @ Gamerankings.com - 78% Deathrow @ Gamerankings.com - 85%, ow hmm dat is maar 1 review
Als ik moest kiezen zou ik voor Deathrow gaan, buiten alle grafische sjit vind ik de link optie ook bruutjes. Sega Soccer Slam is voor max. 4 man. Realistische figuurtjes ook meestal wat koeler om te zien. Gelukkig hoef ik niet te kiezen.
Yup link optie is gewoon cool.. Volgende week gaan we ook maar weer eens LANnen hier, en dan ook met Moto GP
Ik koop ze mij beiden. Ze zien er alle twee fun uit en dan heb ik eindelijk eens een paar spellen om met twee spelen (buiten Halo dan).
allebei ? kga eerst deathrow halen, misschien, heel misschien later nog sega... Wanneer komt deathrow eigl uit ? 3oktober ofzo ?
Nu staat er 18 oktober bij tothegame. Soccer Slam 11 oktober en dan ook nog eens Morrowind 17 okt. I need more money.