Nog één rank en je kan in een familie. Je moet even kijken het Familie profiel wat ze recruiten Thief+ vaak.... En dan een msg sturen naar 1 van de top 3.
ik was pickpocket. kreeg net geld van de bank terug omdat ik rente had ontvangen. 10 min later werd ik gekilled. een week voor niks gespeeld . ga niet weer opnieuwbeginnen over een paar weken is er toch 3.0 en wordt alles gereset.
Kun je vaker vliegen met een vliegtuig van $1.000.000 dan met een vliegtuig van $200.000? (per uur zeg maar de wachttijd tot de volgende vlucht)
Trein 75 min Fokker 55 Die andere 45 Douglas 30 min. Zoiets was het. Douglas is erg aan te raden, een hoop geld mee te verdienen als je een lekkere booze route hebt.
Net een miljoen gewonnen met scratch en win wil ik op winkel/markt duwen om een gepantserde wagen te kopen ben ik al dood
Lijkt me erg sterk, dat is dan net toeval want je killt niet iemand om een mil, een mil is erg weinig in het spel voor een hogere rank.
Ik was thief en toen werd gekilt omdat iemand mij afpeste naardat ik een oc had gedaan. Ik heb nu een andere acount. Maar ik heb haast geen geld! Het spel is echt gaaf als je real life vrienden het ook spelen
Lol je moet je ook niet laten killen. Als je dat nu als low rank doet heb je op heel veel pech of je doet iets fout.
**Goed gedaan: Het bierflesje explodeerde, cool. Je moordervaring is verbeterd, maar probeer nog niemand te vermoorden. Oefen eerst nog wat meer en je zal klaar zijn om de straten te regeren.** yay, eerste keer , eindelijk klote flesje geraakt Kben een Picciotto , wat is mn volgende rank??
in de shop staat helemaal onderaan een lijstje met de dingen die je hebt en kunt verkopen klik daar ergens op...