Super service bij Microsoft.

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door X-BOX LOVERRR, 6 feb 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. X-BOX LOVERRR

X-BOX LOVERRR WEGPIRAAT

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn neefje kwam vandaag eens langs en na een beetje op de brommer te hebben gecrossed zouden we gaan xboxxen. Ik mijn xbox dus onder het stof vandaan gegraven. Ik had nog een Halo 2 + starterkit set gekregen van de Sint dus daar eens mee begonnen. Alleen liep hij (as allways) vast. Dus na 20x open en dicht pakte hij m eindelijk. Ik heb namelijk een allereerste generatie xbox en was ook de eerste hier uit de buurt (helaas nog steeds een van de weinigen :'-( , iedereen ps2). Ik begon dit een beetje zat te worden want hierdoor doe ik dus al maanden niks meer met de xbox.
    Ik dus ff gebeld met Xboxcc. Tot mijn verbazing waren deze nu ook Nederlands. Ik vertelde het hele verhaal. Hij dus ff kijken en ja hoor ik had in Augustus 2003 voor t laatst gebeld maar ze konden niks over dit probleem vinden. Die gast vertelde dus dat ze toen al wisten dat die afdeling opgeheven zou worden en ze erg bagger te werk gingen waar ik dan dus de dupe van was. Mijn garantie zou in December 2003 zijn verlopen. Maar omdat ze nu ook in Nederland zaten moesten ze voldoen aan Europese normen en dat hield in dat ze 2 jaar garantie moesten geven dus tot December 2004. Als extra deden ze voor diegenen die net buiten de boot zouden vallen er een maand bij dus tot Januari 2005. Nou ik was dus weer een maand te laat. Die gast dus ff overleggen met zijn supervisor. En ja hoor hij wordt van de week opgehaald voor diagnose, ik krijg een gloednieuwe drive en maybe gewoon een gloednieuwe Xbox. Dit alles geheel gratis dus geen 110 reparatiekosten + verzendkosten.
    Dit vind ik dus echt netjes van ze en hierbij dus respect voor de mensen van Microsoft met hun service _O_ _O_ _O_

Hebben meerdere van jullie dit soort goede of misschien wel hele slechte ervaringen met Microsofts service? Post hier dan het verhaal.

Dankzij deze service heb ik net ook mijn account op deze site geactiveerd en ga ik weer xboxxen binnenkort ;)

2. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Jup zeker, heb al meerdere keren hulp nodig van ze gehad en ze zijn altijd even vriendelijk en behulpzaam.

3. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ik had een controller S die iets afwijkt naar links en ze stuurden zo een nieuwe op. Maar ze stuurden een gerepareerde op dus ik weer bellen. Kreeg ik weer een nieuwe. Heb dus 2 controllers van die gasten gehad. TOP SERVICE!!! Proficiat

4. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Dan heb je geluk, niet iedereen geven ze die extra maand.
    Heb een keer gebeld, omdat mijn live startersdisc niet werkte.
    "Dat is een demodisc dus daar weet ik niets van en krijg je geen nieuwe voor."
    Had dan wel een andere game waarmee ik live kon activeren, maar vond het een beetje triest. Kunnen ze beter een voorbeeld aan Sony nemen, daar heb ik nu vreemdgenoeg 3 startersdisc van ontvangen. :D

5. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    Nah, Sega met de dream cast, daar delen ze gratis dreamcast cd's uit :p had er een stuk of 5 van versie 2 en 4 van versie 3 :p

6. X-BOX LOVERRR

X-BOX LOVERRR WEGPIRAAT

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dit al eerder gedaan (Juli 200:cool: met Segapacks. Ik heb er in totaal 4 gekregen (1tje bij aankop pack). Maare ligt dus aan xbox zelf. Intussen wel packs verkocht voor 35 euri per stuk:p. 1tje zelf gehouden uiteraard want Sega Gt rulezzz.

7. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Je hoort ook heel vaak het verhaal dat mensen waarbij hun controller kapot is meteen een nieuwe toegestuurd krijgen. Echt fantastische service _O_

8. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Echt goed dat je prettige ervaringen hebt gehad met Microsoft, dat is over het algemeen ook de algemene ervaring. Hier zijn wel meerdere threads over zoals deze en dat is maar een kleine greep uit de zoekfunctie. :)

Deze thread kan dicht.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina