Metal Gear Solid 3 exclusief op de Xbox?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Elite_Force, 30 sep 2002.

1. Elite_Force

Elite_Force ...

Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag moest ik de Playstationfans op P2G voor hen helaas laten schrikken via het plaatsen van het volgende nieuws, want wat is er in gamesland aan het broeien:

"Niets blijkt veilig te zijn voor Big Bill Gates zijn enorme portemonee. Nu blijkt dat Microsoft’s console de eerste zal zijn waar de volgende Metal Gear Solid, nummertje 3 in eerste instantie op zal gaan verschijnen. Dit betekent in concreto dat MGS3 voor een bepaalde tijd Xbox-exclusief zal zijn en pas later zal verschijnen op onder andere de Playstation 2. Als het goed is, is hier een behoorlijke bom duiten in het geding, hetgeen Microsoft kennelijk bereid is te betalen. Konami of Europe heeft vooralsnog verder geen commentaar willen geven op dit nieuws."

[bron: computerandvideogames.com en playstation2games.nl]

Bron screenshot: www.comxcomics.com

Voor mij is dit natuurlijk geen verontrustend nieuws, gesteld dat het ook daadwerkelijk waar is... Ik speel Snake net zo goed op de Xbox als op de PS2... Liever op de Xbox, omdat die uiteraard sterker in grafische kracht e.d. is dan de PS2... Maar genoeg over de PS2, dit zou natuurlijk GEWELDIG zijn, MGS3 eerst op de Xbox... Ik vind het van Konami zelf wel wat raar, maar goed, de wereld is eenmaal een beetje raar, nietwaar? (dat rijmt)... :+

2. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    als diit waar zou zijn zou dat geweldig zijn voor alle MGS fans die een xbox hebben (ikzelf vind het ook een goed spel):9

3. Kremers

Kremers Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    LOL!!!

Face it, niemand kan tegen billie boy en zijn portomonnaie op :cool:

4. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    als dit waar is komt het echt wel goed }:]

xbox heeft gewoon de toekomt !!!
    dat zullen de GC en psx Fanboys wel merken als de toptitels en xbox live erzijn !!

5. x-box player

x-box player Just because

Leuk Bevonden:
    1
    microsoft gaat door totdat ze een monopoly positie hebben. en met de portomonnee van billy boy krijgen ze die wel.

6. Mauriz

Mauriz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop van wel kunnen iig van elk goed spel genieten dat er nog niet is/komt op ons Xboxje

7. Angelfire

Angelfire 360'ed

Leuk Bevonden:
    0
    Als je kijkt naar de games die er komen en wat er exlusief ( zowel tijdelijk als echt exclusief ) dan moet je toch concluderen dat de Xbox hard op weg is om het beste aanbod van games te brengen. Ze moeten er ook wel voor zorgen dat ze een paar sterke games hebben die echt Xbox-only is, maar dat zie ik met vertrouwen tegemoed. En als dan ook nog eens de toppers van andere consoles op de Xbox komen, dan weet ik het wel }:]

8. BoNEz|NL

BoNEz|NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Okay nu ff mijn 1e uitingen:

WOEHAHAHAHAHAHAHAH OWNUTSJ8)

;)

9. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Bwahahahaa, eerst MGS2 5 xtra levels en grafisch wat knapper en deeltje 3 excl. voor iig. 6 mndn. Bwahaaaa, lekker eten met die Bill.:9

10. macksplack

macksplack Guest

Bij mij gaat het er niet om dat hij exclusief is, maar het feit dat hij al komt op de xbox vind ik kick, maar binnekort eerst substance halen sweeeet8)

11. spider

spider XGSX

Leuk Bevonden:
    0
    zeker, die eerst uitspelen en dan nummertje 3:9

Deel Deze Pagina