Nieuwe killer instinct

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door crayzico, 7 feb 2005.

1. crayzico

crayzico Non-wanker

Leuk Bevonden:
    0
    op de disc van conker live 7 uncut gaat een demo versie van de nieuw ki zitten deze shit wordt zeker the bom

2. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Zit je nou uit je nek te brabbelen of meen je het???? Want dat is vet nieuws hoor.... Voor mij wel althans...

3. Cypher

Cypher Yohohohohoho!

Leuk Bevonden:
    8
    waar heb je dit nieuws vandaan ?

4. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Ik heb eens wat rond zitten kijken en een paar dagen geleden is op een aantal sites gemeld dat er in de demo van Conker een scene te zien is waarbij op de achterkant van een blad iets te zien is over Killer Instinct. Over een demo versie van dat spel wordt echter nergens gesproken.

Zie bijv. Fok en XA.

/edit: En het is ook nog eens gewoon hetzelfde nieuws dat een aantal maanden geleden naar buiten kwam naar aanleiding van een tussenfilmpje van Conker. Hier was ook al een thread aan gewijd:

http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=63958&highlight=killer instinct

Laatst bewerkt: 7 feb 2005
  5. Grolsch

Grolsch Bierrrrr

Leuk Bevonden:
    0
    Gaaf!! Hoe lang ik wel niet gewacht heb op een Killer Instinct 2. Nu nog een paar screens en mijn week kan niet meer stuk!

6. crayzico

crayzico Non-wanker

Leuk Bevonden:
    0
    je kan het vinden op 1up.com

7. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Je bedoelt dit stukje?

http://xbox.1up.com/do/newsStory?cId=3138221&did=9

Er staat anders niks over een KI demo in hoor. Het gaat gewoon over dat plaatje dat te zien is in die Conker demo.

Laatst bewerkt: 7 feb 2005
  8. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Whoohooo laat die game maar komen! :D Wat heb ik die veel gespeeld zeg :)

9. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Als ie dan maar wel 2-D blijft anders wordt ik gek... God, wat heeft die machine in de arcadehal mij veel guldentjes gekocht... Deze game moet 2-D blijven......

10. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop het :)
    De beste fighter game. Heb zelfs nog een audio cd met de game muziek die ik toen bij de N64 versie kreeg _O_ ***vette shit!!!***

De enigste vechtgame die mij lang heeft geboeid.

11. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb die demo van conker en het zou best weleens kunnen dat er op de achterkant van een blad wat conker in die demo leest een plaatje staat over KI, maar dat weet ik niet zeker meer. Wel weet ik zeker dat er (ook) een plaatje staat van Halo 2 maar de tekst die erbij staat is onleesbaar...

12. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Geruchten en roddels, in de E3 versie stond de Master Chief erop. In Grabbed by the Ghoulies staan ook KI plaatjes. betekend niet gelijk dat ie ook uitkomt en dat er een demo mop de disc staat.

Dit is dus de rede waarom wij dit soort dingen niet posten.

13. Freeloader

Freeloader Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er is in ieder geval wel een goede verwachting dat de game zou kunnen komen. in februari 2003 werd er namelijk in pantsboard de volgende vraag gesteld:

Which Rare franchise, old or new, would you most like to see brought back for another instalment on the Xbox (or GBA) - and why?

op deze vraag werd vaak killer instinct geantwoord. de reactie hierop van rare was als volgt:

Don't you wanna know how I keep starting fires? Petrol and matches, loves. Anyway, they were your responses (or at least some of the most... heartfelt of them). Overall, KI and Battletoads were the runaway winners, with Conker a close third. Now, were we actually paying attention? You'll just have to wait and see...

Anyway, it's been fun, I've been the Rt. Hon. Mr. Pants - goodnight!

dus als rare trouw zijn fans volgt, wat ze dus al gedaan hebben bij Conker, komen ook killer instinct en battletoads ook uit. maar het is dan nog maar de vraag of het op de GBA of Xbox uit komt. ik weet trouwens niet wat batlletoads is, wat is dat eigenlijk voor een game??

btw: pantsboard is een soort onderzoekstopic op de site van rare.

Deel Deze Pagina