Quantum Redshift???

Discussie in 'Algemeen' gestart door pirathaban, 1 okt 2002.

1. pirathaban

pirathaban Hulkmania

Leuk Bevonden:
    0
    wie van jullie hebben Quantum Redshift al gekocht en wat vind je ervan???????????? ik wil dit graag weten want ik heb nog twijfels om te halen want ik vond f-zero x op n64 vett maar door de lage cijfers die sommige sites hebben gegeven heb ik weer twijfels

2. Okami69

Okami69 Redshift freak

Leuk Bevonden:
    0
    Veruit het vetste spel voorlopig op Xbox. Maar ja, ik heb ook alle WipeOuts op m'n PSOne en PS2 gekocht en die kregen ook slechte cijfers. Dit is weer een big step forward, maar je moet wel van het genre houden.

3. jprommen

jprommen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    WOOOOOOT!!!! 8) 8) 8)

4. jprommen

jprommen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Serieus, snel, sneller, snelst.

Ik heb al wat upgrades op mijn bakkie gekocht en even een paar tellen turbo doen en je weet niet wat je ziet.

De tracks zijn echt gaaf, supermooi om te zien. Erg coole arcade gameplay en superverslavend!

Deathtrack meets SW Episode 1 racer!

Roundtable over Quantum Redshift op teamxbox

Coole quote's uit de handleiding van Quantum Redshift:
    'Let's say you have friends. Close your eyes, and just go along with it, ok?'
    'Sucking up never hurts, my friends. Say it with me now'

5. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    dit soort games vin ik echt klotegames. niet mijn smaak

6. Elite_Force

Elite_Force ...

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 1 okt 2002
  7. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    Lijkt me echt een vette game ,moet ie wel goeie soundtracks hebben ;)

8. jprommen

jprommen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    JunkieXL, superlekkere techno beat. Er raced niks beter, maar je kan ook je eigen muziek gebruiken :confused:

9. dester

dester Nature one

Leuk Bevonden:
    0
    jprommen je geeft het spel een tien is ie echt zo goed.
    Waar heb je hem gekocht bij ons ligt ie er nog niet.

10. jprommen

jprommen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem bij Discovery gekocht in Rotterdam. Ja, ik vind hem zo goed.

Er zijn reviews die zeuren over het verhaal, onzin, het spel gaat helemaal niet om het verhaal, dat is net zoiets als het verhaal van Dead or Alive 3. Het gaat gewoon om eerste worden in het hoogste 'Quantum Redshift' tournament, das toch duidelijk. Dan de Nemesis, die merken ze zogenaamd niet? Ik weet niet welke versie hun gespeeld hebben, maar als ik door één tegenstander het meest overhoop geschoten wordt en net met een paar seconden de race verlies dan is het mijn nemesis wel.

De Wipeout gameplay verslaat deze game met gemak, dit spel bestuurd echt veel beter, heeft veel gavere tracks en de snelheid is op expert al hoger dan in Wipeout, en dan heb ik nog twee modi te gaan, ik wil niet weten hoe hard er in het Quantum Redshift tournament geraced wordt.

De muziek vind ik echt geweldig, ik heb het al met een aantal vrienden gespeeld en ze hebben het allemaal spontaan opgemerkt.

Het enige wat ik er zelf op aan te merken heb is dat de tutorial (novice) tournament een beetje saai en te simpel is. Maar die kan gewoon geskipped worden dus dat is eigenlijk helemaal geen issue. En iemand die nog nooit zo'n racer gespeeld heeft kan het waarschijnlijk wel waarderen (denk ik).

Gewoon een uitermate gafe game, maar ik snapte ook niet waarom wipeout innertijd zulke lage cijfers kreeg (7's en hooguit een ronde acht).

Dit is in ieder geval, wat mij betreft, zonder twijfel de beste game in zijn genre.

Laatst bewerkt: 2 okt 2002
  11. Elite_Force

Elite_Force ...

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt wat JPrommen hier zegt... Quantum Redshift is een ZEER cool spel met een meer dan uitstekende soundtrack... Ik heb alle WipeOuts en die zijn kicke, maar Quantum Redshift gaat zo gruwelijk hard dat je het bijna niet eens bij kunt houden! Verder is het leveldesign prima verzorgd en zijn de graphics outstanding goed... Als je van futuristisch racen houd, is dit je spel... :)

12. dester

dester Nature one

Leuk Bevonden:
    0
    bedankt voor de informatie ga hem zker halen nou.
    Belde net een maat van me op en die had hem ook. Even broberen bij hem thuis.

Deel Deze Pagina