Fable 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Joene90, 24 dec 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. darkfable

    darkfable Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het wel een goed moment voor deze thread, er zijn nu velen die fable uitgespeeld zullen hebben en het is al bekend dat er vervolg/nieuwe fable komt dus kunnen we al een beetje voor fantaseren. de fable wereld moet zeker veel groter worden, en persoonlijk vind ik ook wel wat meer steden met meer dorpelingen.
     
  2. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja inderdaad. Meer steden met meer inwoners. Meer verschillende continenten en sterkere vijanden zouden goeie verbeteringen zijn.
     
  3. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Nou, zoveel moeilijker hoeft van mij niet. Ik vond het wel lekker dat je gewoon door kon lopen en niet de hele tijd vast liep omdat de vijanden te moeilijk en te veel waren. Ietsje moeilijker vind ik niet erg, maar ze moeten het niet gaan overdrijven (zo blijft het ook leuk voor mn zusje van 10) En ik vond trouwens ook wel dat de continenten best verschillend waren!

    Eigenlijk ben ik een beetje van mening veranderd over Fable is te kort, want ik heb hem nou nog 2 keer gespeeld omdat het zo leuk is. Als je een RPG maakt die je meerdere keren kan spelen, is het denk ik niet handig om er 100 uur in bezig te zijn, omdat het dan zó lang duurt voordat je weer al je krachten uit het eerste spel hebt. Als Fable bijvoorbeeld 60 uur in beslag zou nemen voor alleen de hoofdlijn, dan zou ik zeker niet nog 2 keer de game uitgespeeld hebben, maar nog een aantal opdrachten proberen te zoeken waardoor ik de game 100% heb uitgespeeld.

    Conclusie: Als het verschil tussen goed en kwaad duidelijker wordt, en met hele andere verhaallijn, en met iets meer subquests, hóeft het niet veel langer
     
  4. evilavatar

    evilavatar Smurf

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    Het moet gewoon net zo lang worden als zelda ocarina of time, dat was de perfecte lengte. Het was niet te makkelijk, en ook niet te moeilijk. Alleen sommige eindbazen waren te makkelijk. De wereld in fable mag ook wel groter. 60 uur minimale speeltijd lijkt me mooi.
     
  5. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Maar zou je het dan opnieuw spelen?
     
  6. Fable11

    Fable11 gta-verslaafde

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    mischien om missies te doen die je nog niet gedaan hebt
     
  7. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja in ieder geval een grotere wereld. Meer mensen en meer steden. Voor de rest kan er niet veel verbeterd worden vind ik. Iets mooiere graphics mag ook wel en dan ben ik ver tevreden.
     
  8. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Missies die je nog niet gedaan hebt, maar als die nou in de andere verhaallijn worden verwerkt? dus verschillende missies kunnen doen als je goed of slecht bent? Dat lijkt me echt cool
     
  9. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja vet! Dat de missies worden aangepast om hoe/wie je bent. Lijkt me leuk.
     
  10. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    Heel mischien maken ze wel een special forum open voor je planen!?.
     
  11. DonJordi

    DonJordi The don himself

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat het orgineel al tof was alleen als er ooit een deel 2 komt moet ie wel langer zijn
     
  12. jj_joow

    jj_joow Win Or Just Die!

    Berichten:
    96
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie dat niemand iets heeft gezegd over n CHARACTER EDITOR, k zou t wel heel erg leuk vinden als je jezelf kon namaken, n beetje zoals in Tony Hawk games, zo'n character editor zou toch wel bovenaan staan op mijn lijst van wat er nog in zou moeten:p:D
     
  13. Exulin

    Exulin Leap of faith

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik zou willen veranderen, is dat je echt vrij in een wereld kon rondlopen. Ik vond Fable echt heel erg leuk om te spelen, maar het kwam er op neer dat je steeds kamertje in, kamertje uit liep. Werd je gevolgd door een stel bandieten? Je rent gewoon naar een ander deel toe, je xbox moet weer een tiental seconden laden, en opeens zitten die bandieten niet meer achter je aan? :confused: Dat mag van mij wel veranderd worden.

    En op het laatst was ik een ubersterke Wizard geworden, er was echt geen mens die nog maar aan mijn krachten kon tippen. En toch rennen die kleine bandietjes als blindelingen op me af, klaar om afgestraft te worden. Het lijkt me realistischer als ze me, ook al was ik noble, met veel respect zouden begroeten en er niet eens aan zouden denken me aan te vallen. Ik ben immers 100x sterker dan al die gasten bij elkaar.

    En natuurlijk veel meer missies etc. Dat zou ik graag ik Fable 2 terug willen zien, dan kan het niet anders of het wordt hèt spel waar iedereen eigenlijk echt op zat te wachten. :9
     
  14. tribalme

    tribalme driver

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    weetje wat ik wil:p
    dit word lachuh
    - geen gezeik over een eiland wat er niet inzit zoals dragon cliff
    - dat je alle missies kunt doen ook de allereerste
    - dat als je de game hebt uitgespeeld alle schilderijen hebt want ik baal ervan dat mijn kamer niet compleet is:p
    - en dat je ook een record kindschoppen (ipv kip schoppen) kunt hebben als ze je uitlachen :)
    - dat je kunt zwemmen, en niet als je anderhalf uur de digtrick hebt gebruikt in het water valt en niet verder kunt
    - langere en moeilijkere quests
    - meer kleding
    - meer nicknames
    - ik wil als ik sex heb wel iets zien en niet dat het licht uit moet ;)
    - en verder wil ik piercings
    - ik wil een sigaret kunnen kopen en roken :) moeten wel niet duurder zijn als 4 euri
    - en minder lange laad tijden
    - en meerdere soorten drank en eten, cocktailtje is mischien lekkerder als bier:p
    - en ik wil mijn eigen kind kunnen krijgen :)
    dat was ut wel zoeen beetje O-)
     
  15. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    @ jj joow: Als jij een hele editor wil dan kan het niet meer echt een RPG zijn want alles behalve kleding en haar licht aan hoe je je gedraagd. Maar verder is het toch goed met kleding en haar en tatoos?
     
  16. Fable11

    Fable11 gta-verslaafde

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind dat de wereld veel groter moet zijn en dat je niet hoeft te laden als je naar een ander wereldje loopt.
    en je moet daar vrij in kunnen lopen.
    er moeten veel meer missies zijn en het spel moet veel langer worden.
    ook moet het spel een stuk moeilijker zijn (want deze was veel te makkelijk)
    deze moeten er zeker in komen. *)

    je moet ook kinderen kunnen krijgen. ;)
    zou ook wel leuk zijn als je uit meerdere personages kunt kiezen.
    je moet ook kunnen kiezen om bij verschillende hero guilds te kunnen gaan.
    bv:evil of good.
    en je moet ook bij een soort groep kunnen zoals bij de bandieten. }:]
    deze dingen hoeft niet perse maar zou het spel wel een stuk verbeteren.
     
  17. venom NL

    venom NL Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zou ik ook wel willen.
    Sigaret roken hoeft niet super nodig van mij, maar piercings is wel een must (tattoos zaten er wel in :{ )
     
  18. Fable11

    Fable11 gta-verslaafde

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    dat zou wel leuk zijn maar dat hoeft er van mij niet perse in.
     
  19. jj_joow

    jj_joow Win Or Just Die!

    Berichten:
    96
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Berrie
    tuurlijk wel, je wil toch je eigen verhaal spelen, in fable 1 heeft hij geen eens n naam, en hij praat ook niet, dat moet dus betekenen dat jij dat moet zijn, of tenminste je voor moet stellen dat je hem bent |:-
    maar ik bedoel ook niet dat je gewoon je kleren moet veranderen, dat vond ik juist beter aan fable.....
    maar je eigen GEZICHT kunt nabootsen ;)
     
    Laatst bewerkt: 10 feb 2005
  20. jj_joow

    jj_joow Win Or Just Die!

    Berichten:
    96
    Leuk Bevonden:
    0
    nee tuurlijk geen andere personages
    je eigen opbouwen :) _0/
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina