Mercenaries

Discussie in 'Algemeen' gestart door geertbargeman, 9 jan 2005.

  1. hiny

    hiny Master of Battle

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    welke groep kan je het best als allies hebben? De russen zorgen voor veel voertuig drops enzo, hebben de andere groepen ook bonussen?
     
  2. Damocles

    Damocles Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Het beste is om iedereen te vriend te houden ze willen nog wel eens helpen bij een missie, en de russen moet je geen ruzie meehebben anders kan je geen drops meer orderen. De bonussen van anderen zijn gewoon de supplies van de Allies, SK en Chinezen die je via de russen wer kan bestellen
     
  3. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb hem nu ook besteld bij gcshop. En als ik al die verhalen zo hoor heb ik er heel erg goed aan gedaan.
     
  4. eprode

    eprode Active Member

    Berichten:
    500
    Leuk Bevonden:
    0
    kheb em ook besteld :cool:
     
  5. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Gaan jullie zeker geen spijt van krijgen :)
     
  6. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Heb je ook pistolen in het spel? Want op die site staan bij wapens alleen maar rifles enzovoort maar geen pistolen.
     
  7. metzman

    metzman XBW's typverslaafde

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
    guns

    Pistolen zijn er idd niet. De game is vooral gericht op het grovere geschut. Daar begint het dus met rifles en een shotgun. Het kleinste soort wapen is een silenced machine gun (MP5 geloof ik). Pistooltjes mis ik ook niet echt in de game, had er eigenlijk nie eens aan gedacht tot jij er over begon. Was misschien leuk geweest om het arsenaal uit te breiden, maar echt missen doe ik ze niet.
     
  8. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Pistolen zijn idd niet krachtig genoeg voor deze game :) Het gaat echt om het hardere geweld :9
     
  9. Damocles

    Damocles Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou wel leuk zijn geweest dat je bijvoorbeeld 2 magnums in je klauwen had ofzo :p
     
  10. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Oke, bedankt.
     
  11. Ruud

    Ruud Guest

    Ik vind de autoaim die blijft plakken op tegenstanders dus echt gruwelijk irritant. Als ze rennen schiet je er namelijk steeds vlak achter omdat die hoerige autoaim op de torso blijft staan.
    Ik erger me ook aan de claxon, waarom is X in godsnaam remmen :| Ik ram steeds op de verkeerde knop en ben m'n cover kwijt.

    Wel een vet spel hoor, maar geen topper wat mij betreft. En dat het spel makkelijk is vind ik zelf best wel meevallen, zitten echt wel moeilijke missies tussen.
     
  12. Herman

    Herman The guardian ©

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    Zit er dan geen on/off knop voor de auto-aim in het spel? Ik vindt auto-aim namelijk zelf ook irritant...
     
  13. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Auto-aim? That sucks zeg, ik hoef helemaal geen auto-aim. :eek:
     
  14. Ruud

    Ruud Guest

    Om eerlijk te zijn niet echt goed naar gezocht, maar ben 'm niet tegen gekomen. Het is een hele lichte vorm van auto-aim hoor, maar wel heel irritant voor bewegende ventjes.

    Het spel is wel echt heel tof uitgewerkt met supply's die worden gedropt met heli's en allemaal van dat soort dingen, maar het spel is nét niet goed genoeg afgewerkt.
    Rij maar eens op volle snelheid met een tank op een hek in, dan proberen ze het 'logge' effect van een tank te simuleren met een zwaartekracht van 0,0 want die tank valt echt gruwelijk traag weer naar beneden.
     
  15. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Als het een lichte vorm is dan vind ik het niet zo heel erg maar ik hoop wel dat je 't kunt uitschakelen.
     
  16. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    is de game al uit hier dan?
    anders ga ik hem vanmiddag ff halen!
     
  17. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Je zult hier tot 18 februari moeten wachten, de anderen hebben 'm uit Amerika. ;)
     
  18. metzman

    metzman XBW's typverslaafde

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
    De Autoaim kan je vergelijken met Halo 1/2, hij is er wel, maar je merkt hem niet heel erg duidelijk ofzo, de crosshair springt niet naar tegenstanders ofzo, maar remt zeg maar lichtjes af. Zelf heb ik geen problemen daarmee, vind het zelf net goed uitgewerkt allemaal. En ik vind de game wel een echte topper, heb net me eerste Ace missie gehad. Meesterlijk als je die super-bom mag laten droppen, ik zat echt van: WOW. ik vind GTA echt saai vergeleken met Mercenaries.
     
  19. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    De actie is veel vetter dan bij gta.
     
  20. Herman

    Herman The guardian ©

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    Aha, dat is dan wel beter. Ik erger me helemaal niet zo erg aan de auto-aim van Halo 1/2, dat vind ik wel goed uitgewerkt. Als dit zo ongeveer hetzelfde is, dan is dit een must-have for me }:]
     

Deel Deze Pagina