-Halo komt uit op gba, net zoals onder andere Oddworld much oddysee, Monster truck madness 2.0 -Doom 3 komt uit op xbox, wanneer is niet bekend. -Return to the castle wolfenstein komt uit op de xbox en wordt door xbox live ondersteund. -halo 2 op de xbox komt ietsje later uit als halo op de pc -er komt een neiuw game programma op tv vanaf eind oktober op the box, het programma heet Gamekingenwordt en zal 4x per week worden uitgezonden, mede mogelijk gemaakt door Power Unlimited. Dit heb ik allemaal uit de power unlimited gehaald, en ik d8 leuke info om te weten
Mooi toch, maar voor degene die geen pu hebben omdat ze er geen lid van zijn (ik ben er ook geen lid van, ik heb het vorige en dit nummer gekocht, maar doe ik ook niet altijd) is dit wel handig
HALO op GBA is gelul ... ze zeiden iets in de term van : "Microsoft zei maanden geleden dat ze zich ook naar de HandHeld market gingen verplaatsen. Nu hebben ze bekend gemaakt om Monster Truck Madness en Oddworld naar de GBA te brengen . What's Next ... Halo op de GBA ? " dat is Sarcastisch bedoeld ... als grapje neem ik aan ... dus ik denk niet echt dat Halo naar GBA komt ...
ja doh wie lees nou nog boeken als je internet hebt alles is haast gejat van de net :{ en zij denken dat ze de game gurus zijn:r
De nieuwste Power Unlimited. Lijkt me logisch Die met de review van Blinx die naar mijn mening helemaal verkeerd is maar dat is off-topic. Voor meer info check het Powerweb even
Wat niet mag Screenshots/nieuws over een game wat al oud is of op de frontpage staat. Aan oud nieuws hebben we niets en de fp is er ook niet voor niets. lijkt mij toch duidelijk dat deze thread daaronder valt
meeste wist ik al, alleen van de GBA niet, maar dat boeit me ook niet echt, screenshots van CMR2 op GBa zijn trouwes wel mooi.
Wil iedereen vanaf nu ophouden met zeggen dat een topic dicht moet, dat is altijd nog een beslissing van de mods/admins, en niet van de users. Zoals Wouter al laat blijken is het erg irritererend, ik tel gewoon altijd eventjes tot 117 (think) voordat ik post, maar het blijft vervelend. Rest mij nog te melden dat dit topic dicht gaat.