[Jet Set Radio Future]

Discussie in 'Algemeen' gestart door yony_the_gamer, 1 okt 2002.

1. yony_the_gamer

yony_the_gamer A.K.A -YonY-

Leuk Bevonden:
    0
    Jet Set Radio Future

Ik heb het spel uitgespeeld ( :cool: ) maar die laatste optie in het "roboy" menu is niet open, en ik lees overal dat ie naa het uitspelen van het spel moet unlocked zijn (test run heet het ofzo) wat moet ik doen? is er een fout? help alstublieft ikk heb de box nog aanstaan, ik moet het snel weten.

2. XBox_Frank

XBox_Frank die-hard-core

Leuk Bevonden:
    0
    Hebt spel niet, maar is het leuk, waard om te kopen of te huren, want mij lijkt het niet zo leuk namelijk

3. yony_the_gamer

Leuk Bevonden:
    0
    um ik stel hier de vragen }:] ;) ;) MUHAHAHAHA

4. XBox_Frank

XBox_Frank die-hard-core

Leuk Bevonden:
    0
    zeg dan.]:-

5. orgaZm

orgaZm CEV's

Leuk Bevonden:
    0
    als je de secret tape in een level haalt, zie je wat je daar allemaal moet doen, als je alle vijf die opdrachten heb voltooid kun je wel naar dar menu, ik ben ook nog niet ver, ik heb de storyline uitgespeeld, in 19.03 uur, en ben nu in totaal 21 uur bezig, tis wel lastig tot nu toe alleen jetranking op rokkaku-dai heigths

6. Kami

Kami JSRF addict

Leuk Bevonden:
    0
    die jet rankings zijn met sommige poppetjes makkelijker te halen dan andere... als je iets niet lukt met het ene poppetje moet je het gewoon proberen met een ander ,worked for me :D

ow en Yony...om al die tapes te vinden en challenges te completen kan je deze walkthrough gebruiken...
    Street Challenge Walkthrough

dat ding is rete handig en dankzij die walkthrough (en Tbox en sultan of swing :D) heb ik hem in 55 uur (!) uitgespeeld... het kan veel sneller , maar ik bleef op heeeeeeel veel punten hangen..

als je nog meer vragen hebt moet je hier maar gewoon posten..
    (dr is ook een andere thread waar veel antwoorden (op vragen van mij:D) instaan.. dat is deze thread [JSRF] Anyone?

7. CyberPunk

CyberPunk XBW Elite member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is een topgame... Alleen moet je er wel van houden..
    Ik vindt het één van de strakste games op de Xbox..:9

8. yony_the_gamer

Leuk Bevonden:
    0
    bedankt voor de hulp people.

Deel Deze Pagina