[Casemodding] Vragen en Antwoorden [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door StealthViper, 20 jan 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb voor een maat van me ook een tompson dvd mod gedaan, als je het plexi glas er plat oplegt(bij hem dan) en je maakt het vast dan als je eject hoor je een schuivend geluid(niet goed) daarom ligt hij aan de achterkant net een beetje op dat zwarte randje.
    klinkt mischien onduidelijk maar als je je tompson drive openmaakt snap je het wel :9

2. StealthViper

StealthViper a.k.a. SlashBite

Leuk Bevonden:
    0
    xpainter, heb je ondertussen al iets aan foto materiaal, wat je kan laten zien aan mij? Ik ben behoorlijk benieuwd hoe hoog je skills zijn bij het airbrushen namelijk.

JKI, heb jij al info over die controller-mod-met-die-2-rijen-ledjes-om-de-jewel? Zo ja, vertel, vertel! Zo nee, dan ga ik binnekort wel zelf langs bij de electronica zaak.

3. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    En wederom moet ik zeggen; Ga toch niet slowchatten; probeer zoveel mogelijk vragen in 1 post te zetten. PM desnoods, als het daar duidelijker op wordt...
    Ik verwacht dus dat het minder wordt, aangezien ik al klachten heb ontvangen; en ik noem geen namen.

4. Xpainter

Xpainter 350Z box in aanbouw!

Leuk Bevonden:
    0
    nou wat ik dus bedoel is dat ik foto's had maar er zat laatst een fout in mijn pc dus moest ik een nieuwe pagina maken..

ik ben nu dus bezig met de box van die andere gozer ( weet die naam niet zo even meer ) ik zal fotos plaatsen stap bij stap

5. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben er nog niet langsgegaan (geen tijd voor gehad), maar ik bedacht dat het misschien wel mogelijk zou kunnen zijn met transistors en weerstandjes. Dat je bijv een rij ledjes hebt waarbij je voor elk ledje een transistor zet, zodat ze allemaal hetzelfde voltage binnenkrijgen. Achter die transistors zet je een weerstandje die oplopen in sterkte, zoiets als dit:

transistor ---> weerstandje 100 k -----> ledje
    transistor ---> weerstandje 200 k -----> ledje
    enz

Volgens mij moet die -k- een andere letter zijn maar dat weet ik niet meer :D . Zou dit schema kunnen kloppen? Maar ookal zou het kloppen, dan is het veel te ingewikkeld om te maken denk ik.
    Misschien dat iemand anders hier het wél wil maken...

Ik zou tóch graag willen horen of je die controllermod zo kan maken of dat het van geen kanten klopt...

Edit: lamaar, ik heb dr overna gedacht maar dit klopt niet.

Laatst bewerkt: 9 feb 2005
  6. DeathWaste

DeathWaste Ashes of the Wake

Leuk Bevonden:
    0
    mijn controller + xbox:)
    (de voorkant van de xbox heb ik nog niet gedaan)
    het is wit met donkerblauw(dat donkerblauw lijkt zwart op de foto)
    vinden jullie ervan?
    edit: rechts op de case bij het blauwe zie je een beetje wit... dat moet ik nog opniew spuiten

7. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    één minuut lang erover nagedacht, en toen wist je het al zeker? :+

Ziet er goed uit, het begint al mooi te worden. Toch denk ik, dat het Machine Head logo straks in kleur (zwart,geel) moet. En witte verlichting zou mooi staan bij de case.

8. DeathWaste

Leuk Bevonden:
    0
    ik weet niet.... ik denk niet dat geel erbij past....

9. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Vet hoor Deathwaste! _O_
    Ik wil het midden van mijn Xbox er denk ik ook uit, heb alles rond de jewel verneukt met de fohn dus dit zou wel es mijn xbox kunnen redden ;)

10. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    Welke kleur verlichting kies je eigenlijk voor je xbox? Ik blijf erbij dat wit licht er behoorlijk strak uit zou zien bij die xbox van jou.

11. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Vandaag mijn bestelling binnengehad van world-led, eindleijk verder met mn glowpad, die leds zijn erg fel trouwens _0_

12. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe test jij dan je leds? Sluit je alles aan voor de glowpads, of test je ze eerst en installeer je ze daarna pas?

13. DeathWaste

Leuk Bevonden:
    0
    blauw, miss wit, nu je het zegt.... ik kijk nog wel ik wil er ook lampjes onder doen, dat je een beetje het effect van een auto met neon lichten eronder krijgt:)

14. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    Een underglow zoals dat heet is zeker de moeite waard. Je zou eens in de gallery op het forum van xbox-scene.com moeten kijken. Veel xbox'en hebben een mooie underglow, het voegt echt iets toe aan de xbox zelf.

15. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Underglow lijkt idd erg vet:

Als je de kermis lichten even weg denkt. Dan is ie erg mooi :)

16. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb ze nu op een usb uitgang van mn computer getest, ze moeten later maar op de xbox aangesloten worden, heb toch alles voorlopig met kroonsteentjes gedaan ipv solderen zodat ik het makkelijk kan veranderen.

17. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    CHECK wat ik gevonden heb!

Een SHOP IN NEDERLAND die vette gekleurde controller buitenkanten heeft _O_ _O_ _O_

18. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je dan eigenlijk nog wel genoeg ruimte als je alle ledjes met kroonsteentjes vastmaakt?
    Enne, je kan je ledjes ook met een adapter (of hoe dat dan ook heet) testen. Zo kan je ook van voltage wisselen om te kijken wat het maximum voltage is en het minimum.

19. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Het maximum voltage is gewoon aangegeven, nogmaal zeg ik dat dit slechts een voorlopige oplossing is om het resultaat te bekijken, als ik het compact wil soldeer ik het wel, uiteraard.

20. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand weleens een witte Round CCFL gezien? Ik zou er wel een willen hebben...maar kan hem niet vinden :'-(

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina