Halo 2 cheaters exposed !

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Michael_T, 2 jan 2005.

  1. DonJordi

    DonJordi The don himself

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik HAAT cheaters man hun verpesten alles omdat ze zelf geen skills hebben poroberen ze het maar met een of andere cheat prograamtje en dan denken ze dat ze 0wnen |:-
     
  2. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    cool, het is geinig om van die naabs op Lockout helemaal gek te maken,

    ik heb het trouwens alleen nog maar gedaan met custom games O-)
     
  3. ITNL3

    ITNL3 Jedi Knight

    Berichten:
    776
    Leuk Bevonden:
    5
    cheaten is echt voor lame ass dudes. Ze kunnen gewoon niet winnen en dan gaan ze maar cheaten, kunnen ze wel winnen. Echt de grootste LOSERS die er zijn. Net als mensen die spawnsnipen trouwens, echt te lame voor woorden. Stelletje sukkels!!
     
  4. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Over dat cheaten voor n00bs is ben k het met je eens maar dat spawnsnipen voor sukkels is ben ik niet helemaal eens, want als je op cogulation neutral bom speelt moet je ze wel spawnkillen anders lopen ze weer terug naar de basis.
     
  5. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt verschillende situaties. In sommige is het zielig, maar in andere is het eigenlijk normaal. Over coagulation geef ik je gelijk. Ik sta echt nooit te kijken waar iemand spawnt. Ik kijk rond en dan zie ik iemand lopen (vaak niet eens zien spawnen). Die val ik dan zeker aan.
    Maar bijvoorbeeld in Headlong assault is het zo zielig als een ghost onze spawn invliegt en daar iedereen af blijft schieten.
    Dat doe ik nooit.
     
  6. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Maarja als je met 3man op die ghost gaat schieten is die gast zo dood of hij gaat er vandoor maarja het is wel zielig jah.
     
  7. venom NL

    venom NL Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    0
    En toch wordt ik liever gespawn sniperd dan net na het verzamelen van mijn lekkerste wapens en de gedachte van hè nu gaat ie lekker.
    Dan kom je uit de basis van he laat ze maar komen...
    Bam !!! dood , headshot... grrr :mad:

    /edit en dan heb je ook nog van die zieke geesten die costum gaan sniperen met camo aan...
    Hoe erg is dat... [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 9 feb 2005
  8. KingSeth

    KingSeth Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat iets onverwacht is is nog geen cheaten. Ik hoor die gasten bij lockout ook wel eens opeens schreeuwen van: how the hell did he get there omdat ik zo spring dat ik in een keer de vlag heb en hem naar boven gooi. Ik gooi vrijwel altijd de vlag ook als er niemand staat omdat je dan verder komt en je kunt in de tussentijd schieten en jezelf defenden ( niet aan te raden in classis CTF ).

    Greetz Seth
     
  9. Erik_

    Erik_ Active Member

    Berichten:
    165
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had hem geloof ik ook één keer aangeraakt :+ .

    Maar de vlag kaatsten in Colossus, vinden jullie dat cheaten?
    Ik kan het, het is niet echt moeilijk, maar ik vind niet dat het echt onder cheaten valt. Het is gewoon goede teamwork.
     
  10. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind ik ook geen cheaten
     
  11. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik was benieuwd wat anderen van deze dingen vinden.
    Ik ben van mening dat iets geoorloofd is zolang allebei de teams het kunnen zonder iets te doen buiten het spel om. (modem aan/uit, 'onzichtbaar' worden door de dummyglitch)
    Het bouncen in Colossus is op een handige manier misbruik maken van de eigenschappen van een vlag. Ik vind het nogal vreemd dat een vlag altijd net zo hoog opspringt als hij valt. Maar daar gaat het hier niet om. Allebei de teams kunnen het doen, en ook op een normale manier voorkomen. Dus toegestaan. Het klaar gaan staan om te bouncen kost behoorlijk veel tijd dus echt makkelijk is dit niet voor elkaar te krijgen.
     
  12. Halo_Owner

    Halo_Owner Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    gsus cheaten is zwak! maar ik kan zonder cheats ook wel 15 kills in 5 min make hoor!!!
     
  13. seymore butts

    seymore butts XBW MeGa_PaNty

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
  14. ITNL3

    ITNL3 Jedi Knight

    Berichten:
    776
    Leuk Bevonden:
    5
    DOOD aan cheaters en glitchers. Ook aan spawnsnipers trouwens!!!!
     
  15. venom NL

    venom NL Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    0
    tsja en als we allemaal dit soort dingen gaan roepen komt er een mod en doet de thread op slot [​IMG]
    Persoonlijk vind ik spawnsnipers minder erg dan cheaters.
    Want tegen sniper kun je nog iets beginnen tegen cheaters eigenlijk niet :mad:
     
  16. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    LOL, als dit echt gebeurd is. Maar ik geloof er niks van. Zolang bungie geen echte bewijzen heeft zullen ze niet gaan bannen. En zoveel newbies kom je ook weer niet tegen, dus die slechte feedback zal hij wel ergens aan verdient hebben.

    Hoeveel spawnsnipers kom jij dan tegen? Dat probleem snap ik niet echt. Het is niet de schuld van de sniper dat hij je dood, maar van bungie omdat ze slechte spawns hebben ingesteld. Alsof jij niet zou schieten als iemand opeens voor je neus staat. |:-
     
  17. venom NL

    venom NL Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij coagulation is het wel vervelend jah...
    Daar wordt je meestal of een heel eind naast de basis of midden is het level gedropt...
    Tsja daar sta je dan met je SMG, helemaal alleen.
    Moet je mazzel hebben dat je een beter wapens kunt pakken voor ze je dood schieten 8)
     
  18. Gold Elite

    Gold Elite Guest

    Ja ik ook als op een kluitje gaan staan en ik de rocket launcher heb.:{
    Ok e het is wel mogelijk maar heel onwaarschijnlijk.
     
  19. seymore butts

    seymore butts XBW MeGa_PaNty

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0

    haha nee maar ik heb vrienden die live hebben en die zijn zelfs 2 weken gekicked omdat ze met 100-1 team slayer hadden gewonnen :confused: ik bedoel dat kan toch
     
  20. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    lijkt me haast onmogelijk, tenzij je de grootste noobs tegen de elite spelers zet
     

Deel Deze Pagina