Prince of persia help topic

Discussie in 'Algemeen' gestart door JDH, 19 feb 2004.

  1. m-dogg

    m-dogg no religion

    Berichten:
    50
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet er helemaal in naarboven klimmen door in het begin ergens tegen een paal op te lopen en te springen naar een stang, als je dan bij het gat staat, moet je op stuk rots uit de muur springen, via de muur omhoog lopen en naar de tak springen, vanaf die tak moet je op de bovenkant van de kooi springen
     
  2. chief persia

    chief persia Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0

    je moet je geluid wat harder zetten en dan bij elke deur horen of je water hoort stromen. geloof me het werkt echt!!
     
  3. Rutiel

    Rutiel Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    prince of persia 70 %

    Je staat in de hal waar je eerst die lichten beneden op elkaar moest richten. dan komt dat blok uit de grond en kan je er op klimmen.
    Je moet dan die lichten boven ook weer naar elkaar toe wijzen.
    boven op de platform moet je dat licht wat uit het dak komt draaien naar die 2 spiegels die dan naar die soort vaas gaat die het licht naar beneden schijnt.
    Farah zegt dan dat je iets op de muur kapot moet slaan. Maar waar!!! ik ren dan naar die 1e spiegel die je kon draaien net als in je visioen en dan zit ik vast!!! Ik zie nergens een symbool op de muur wat ik kapot moet slaan
    Waar moet je dan heen!!
     
  4. sjakie

    sjakie Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kom niet verder bij 83%. Mijn zwaard is afgepakt en ligt op iets. Ik kan er niet bij, want hij is gloeiend heet. Kan iemand mij vertellen hoe ik hier verder moet?
     
  5. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Je moet dat licht gebruiken, je hebt vier spiegels en die moet je zo plaatsen dat het ligt op dat goude rondje schijnt (aan de achterkant). Op de vloer zitten bruine vlekken om het nog makkelijkerder te maken.

    Dit heb je eerder in het spel ook al wel gedaan volgens mij.
     
  6. sjakie

    sjakie Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
     
  7. sjakie

    sjakie Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0

    Het is me gelukt! Dank je wel.
     
  8. sjakie

    sjakie Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu bij de 93%, maar ik kom niet verder.
    Ik moet de toren opklimmen, na wat vleermuizen verslagen en over wat randjes en balkjes gelopen te hebben kom ik bij een kapotte toren waar je aan kan hangen.
    Nu heb ik hier gelezen dat je via de muur omhoog moet, maar het is me nu al een aantal keren niet gelukt. In plaats van naar boven ga ik naar beneden en dan val ik dood. Wie kan me helpen?
     
  9. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik kan jouw wel helpen.

    Je moet op de smalle balk staan aan de rechterkant. Dan spring je naar de muur tegenover je, dan druk je op a en a en a enz. Soms als je van dat smalle balkje springt rolt hij naar beneden, maar na een tijdje springt hij wel een keer goed.
     
  10. sjakie

    sjakie Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik ook probeer ik krijg het niet voor elkaar. Die smalle balk die je bedoelt is op dat torentje. Maar als ik daar op sta en naar de overkant spring, kom ik schuin tegenover terecht. Maar ik moet daar dus echt omhoog. Ik heb geen idee hoe. Wat echt balen is, dat als je doodvalt je weer dat hele parcours af moet leggen.

    Heb je nog meer tips voor me?
     
  11. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Het is toch gewoon die vierkante toren met een gat erin?
     
  12. sjakie

    sjakie Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja die.
     
  13. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Er zitten volgens mij 3 open plekken in. Ga naar die ene open plek waar je tegenover nog een muur ziet. je gaat op dat smalle balkje staan en drukt op de first person view. Kijk dan naar die muur toe en spring er naar toe. Als je die muur tegenover je bereikt hebt druk je op a, dan kom je weer bij die muur daar weer tegenover en druk je weer op a. Ga zo door totdat je de bovenkant hebt bereikt.

    Zoals ik al zei soms als je van dat smalle balkje springt rolt hij er van af, dat had ik. Na 3 keer gaat het wel een keer goed.
     
  14. alex2

    alex2 Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    hey ik zit weer vast
    ik kan net tijd vertragen dan moet je een deur openen met de tijd te vertragen. dan kom je in een zaal met palen en pleatos of hoe je dat ook schrijft *) ..
    dan een paar wijfjes en mannetjes kille , en dan sta je daat alleen .....
    ik kan vie een paal omhoog springen..dat heb ik al gevonden maar ik kom niet verder .. als je op die latjes moet lopen kan je weer ergens op springen enz..
    dan kom ik weer bij het beginpunt uit :confused: .. van spring naar springetje.. 8)
    wie kan mij helpe?
    het is nou eenmaal beetje moeilijk uit te leggen..!
    alex
     
  15. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    je springt op dat draai ding op de grond(zowat) dan zwiep je over en je moet gewoon de weg volgen het is niet zo moeilijk maar leg anders even uit WAAR je PRECIES bent op het hoeveelste plateau of hoevaak je al over een balk hebt gelopen dan is het voor mij misgien beter uit te leggen kan ik je beter helpen
     
  16. mossel

    mossel Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo allemaal ik ben nog steeds bij 62% in pop 1 en ik kom maar niet verder bij dat touw waar ik tegen die blokken moet springen in de muur hoe moet ik precies terug springen moet ik alleen op A drukken of moet ik mijn linker stick ook gebruiken.

    alvast bedankt
     
    Laatst bewerkt: 31 jan 2005
  17. Maud

    Maud Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Gryphon,
    Ik ben hier ook en kom dus ook niet verder. Als ik naar de overkant spring en op A druk en weer op A dan val ik als een baksteen naar beneden. en dus dood ... ik spring niet netjes rustig naar beneden waardoor ik weer verder kan. Doen we wat fout of is het een bepaald trucje ??
     
  18. halo

    halo Active Member

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    foutje :)
     
    Laatst bewerkt: 9 feb 2005
  19. JDH

    JDH Born to Rock

    Berichten:
    325
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben op 70 % van het spel, maar zit nu vast. Ik zit in een kamer waar ik eerst met spiegels heb gesleept om zo een lichtstraal ergens heen te laten wijzen, zodat i kergens op kon klimmen. Nu moet ik via een muurtje en een uitgeschoven boekenkast omhoog klimmen (heen en weer omhoog springen). Maar steeds als ik bij dat muurtje omhoog loop en naar die boekenkast spring dan glijd ik steeds weer van die kast af, vet irritant. Die boekenkast blijft niet de hele tijd uitgeschoven, dus dan moet je steeds weer tegen dat paneel aan lopen om die kast te laten uitschuiven. Ik heb vanalles al geprobeerd, maar steeds glijd ik er weer vanaf.

    It's driving me mad |:- :mad: 8) !

    Heeft iemand tip?
     
  20. XbOx_FrEak

    XbOx_FrEak Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    nee sorry ik zit nog helemaal niet ver. maar ik heb zelf wel een probleem. Na je 2de gevecht met die vrouw in het zwart (die andere vrouw in het rood naar beneden wilt duwen door op haar vingers te trappen) moet je omhoog klimmen door te zwieren aan die stokken die uit de muur steken enzo en dan is daar ook een touw waarmee je naar een balk moet zwieren. Maar het probleem is dat ik nooit aan die balk kan maar een meter of 2 ervoor in de diepte val. Is er mss een manier om verder te kunnen springen van dat touw?? :confused: Ik wordt er helemaal gek van. alvast bedankt.
     

Deel Deze Pagina