[Halo] Algemene vraag over speelstijl

Discussie in 'Algemeen' gestart door eduard, 1 aug 2002.

1. X-Player

X-Player Jay S NL

Leuk Bevonden:
    0
    ik bespaar meestal ammo mja tis mijn styl van spelen, ik ga meestal ook met marine weapons en als het ka ncroush it en burst fire ik omdat je zo meer kans het om te raken, dat is zo want anders heb je teveel recoil, Granaten moet je niet naar hartelust gooien gooi ze als er een paar bij elkaar zijn dan heb je meer dooie :)

2. huub

huub * Gl@diatorZ *

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon SHIETUH!!!!!!!!!
    beste tactiek die er is

neeeee. ik zelf ga altijd beetje snipere als die er ligt

3. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    SPOILER

Yep, alle mariniers zijn na level 6 opgevreten, behalve diegene die zo gelukkig waren in een dropship te komen (Foe Hammer, echo 419) De monitor zegt ook dat de flood de atmosfeer aantasten, en die mariniers hebben geen masker/helmen enzo

4. Ramon28

Ramon28 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook ff een (domme) vraag over het spel Helo,heb net namelijk een x box gekocht en wil dit spel gaan huren bij de videotheek.

Is het mogelijk om jezelf ook te zien bij dit spel,of zie je alleen je gun zoals bij james bond(x box) want ik vindt dat dus echt heel verrot spelen,ik wil mijzelf gewoon zien lopen en schieten.

Thx.

5. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Helaas.. Je ziet het alsof je het zelf bent, en niet van buiten af.

6. Ramon28

Ramon28 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt Wouter,jammer heel jammer,ohh wat speelt dat gaar zeg

7. The FragmaN

The FragmaN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    FPS shooters roelt dus echt wel dik!!! En eh mijn speelstijl: Rush The Covenant and hunt 'm down!!! Op legendary werkt dit niet, loopt ook meestal uit als een kamikaze actie maar jah, je moet gewoon vet schietuhh en vooral ook melleen! En een goeie: ik maak een Elite af, combo is: Val aan met Plasma Rifle en ren naat hem toe en blijf op hem schietuh totdat je gun overheat is. hierna sla je hem helemaal naar de kloten van dichtbij! (My Style!)}:] :cool: :D 8) :9 ;) }:]

8. Blue Flame

Blue Flame X-Box is like a drug

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb HALO inmiddels uitgespeeld op normale mode en ben nu begonnen op legendary. Dit is echt rete moeilijk, maar wel gaaf.
    Mijn speelstijl: knallen tot je shield op is, dan ff terug en op laten laden, eenmaal opgeladen, vrolijk doorknallen alsof er niks is gebeurd. Mariniers probeer ik altijd zoveel mogelijk van in leven te houden, ze kunnen nog wel eens handig zijn, vooral degene met sniper, ze missen haast niet!!!
    Verder gebruik ik zelf het liefst een sniper, maar ook vaak de plasma guns, die zijn vaak erg effectief.
    En verder, HALO moet je niet huren, die moet je aanschaffen voor je eigen collectie!!!!!!!

Laatst bewerkt: 30 sep 2002
  9. El Barto

El Barto PS3? 360 rulez!

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon smijten die granaten! Voor je het weet heb je weer 4 nieuwe op de grond gevonden...:D

10. hunter

hunter Battleship

Leuk Bevonden:
    0
    bij de covernant gebruik ik altijd veel granaten en melee attack tegen de grunts en die gasten met die schilden en gewoon veel schieten en rennen....en k probeer altijd zoveel mogelijk mariniers in leven te houden, geeft weer wat extra uitdaging vind ik en die mariniers zijn ook best goed voor een beetje hulp (lok de aliens in jouw richting en slacht ze samen met de mariniers af...werkt goed en t scheelt jou weer wat ammo)
    bij de "the flood" beesten schiet ik de grote altijd eerst kapot met me shotgun en daarna die kleine irritante gevallen met me assault rifle...en een granaatje wil ook nog wel eens wonderen doen :9
    en als me shield leeg is ff terugtrekken en w8en tot ie weer vol is...daarna weer een granaatje en knallen maar heheh }:]

naja hoe je halo ook speelt....tis gewoon harstikke cool
    verplichte aanschaf !

Laatst bewerkt: 4 okt 2002
  11. Cyrillus

Cyrillus Smoezta Anaznuzta

Leuk Bevonden:
    0
    Precies ik gooi ook gewoon met granaten hoor! EN sniperen!

12. afraidtech

afraidtech whatever

Leuk Bevonden:
    0
    er op af rushen en dan de poppetjes naar slaan :D, werkt ook goed in multiplayer.

Deel Deze Pagina