Waaom heb je een Xbox gekozen?

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door XBox_Frank, 1 okt 2002.

1. XBox_Frank

XBox_Frank die-hard-core

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vroeg me af waarom je een Xbox hebt gekozen.
    Ik omdat er goede spellen op uitkomen, en de graphics zijn beter dan de rest. En toen ik hem kocht wassie goedekoper dan de ps2

2. Richard

Richard I'm live enabled

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem gekocht omdat vanaf het begin dat het bekend was dat MS een spelconsole zou bouwen, ik al helemaal overtuigd was van het suc6. Heb hem alleen niet gelijk bij de introductie gekocht, vond hem toen toch een beetje te duur. Heb hem gekocht toen ie 299 was. En ben er zeer tevreden over moet ik zeggen. Er ik maar 1 woord voor TOPCONSOLE

3. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    ik wist al heel lang van de xbox mijn buurjongen had hem al in maart, dus ik heb een paar maanden als een parasiet geleefd bij hem;) Toen ie 265 euro werd dacht ik, kom, ik heb eindelijk geld genoeg dus ik koop hem. Want ik heb op de cube en ps2 gespeeld, maar toen ik op de xbox (halo) speelde, was ik verkocht!!!

4. mr.ed

mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

Leuk Bevonden:
    2
    toen ik van de xbox hoorde heb ik hem meteen voorbesteld en had hem op 13 maart (jaja 1 dag voor de release) binnen.
    ik heb hem gekocht omdat microsoft een zeer betrouwbaar bedrijf is en omdat er veel goede games zijn en vooral ook in het vooruitzicht zijn. Ook is het gewoon de krachigste console die er nou op dit moment is en ik ben gewoon iemand die van de beste graphics houd. Ik zou gewoon zeggen dat ik niet zou weten waarom ik een andere console zou kopen.
    Ik bedoel de gamecube is gewoon niet mijn styl spellen.
    en de ps2 wel mijn style games maar de xbox hardware is gewoon veel fijner/beter.
    En dan heb ik het nog niet eens over de online opties van de xbox (xbox-live) waarover je meer kan lezen op deze site (www.xboxworld.nl)

eh.. ik heb hem gekocht voor €480,- 8) (wel beetje veel maar het was het waard) :D:D:D

Laatst bewerkt: 1 okt 2002
  5. XBox_Frank

XBox_Frank die-hard-core

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem gekocht toen hij 299 was.
    Tussen welke heb je getwijfeld?
    Ik tussen Xbox en ps2, maar nu ben ik ervan overtuigd dat de ngc beter is dan de ps2.

6. boomer

boomer Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb hem gekocht, omdat de spellen die erop uitkomen mij aanspreken, de dvd functie en voor de power in dat bakbeest.

7. Ghost

Ghost XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb hem gekocht omdat halo erop uit kwam..en DOA3

Ik heb hem op 23 maart gekocht toen was die 369€ bij Gamesshop in Den Haag en ben toen met mijn pa er toe gegaan en gekocht met Halo er gelijk bij :D

8. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem gekocht omdat ik alle next gen consoles heb.

9. OPL

OPL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er had al heel lang geleden (paar jaar geleden) iets over in de Pu (toen was ik nog lid ;)) maar toen wou ik hem al hebben toen ik later van de Pu een xbox special van de pu zag kocht ik die en was ik verkocht... De spellen die er stonden vond ik te bruut en de kr8 en de graphics etc etc... k had hem besteld en kon hem de 2e dag dat hij uitwas ophalen :D..

10. orgaZm

orgaZm CEV's

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb em met de release gehaald, en simpelweg omdat technsch gezien de xbox op alle gebieden reet stond te schoppen, en ook halo wou ik zou graag hebben...

11. CyberPunk

CyberPunk XBW Elite member

Leuk Bevonden:
    0
    Moest gewoon een koelkast hebben...
    Wist ik veel dat het een console was..
    Ruilen mocht niet, dus dan maar games kopen.. :9
    Bleken ook wel vette games te zijn..

12. OPL

OPL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    daar schijnen veel mensen last van te hebben raar he ;)?

13. Angelfire

Angelfire 360'ed

Leuk Bevonden:
    0
    De games die erop kwamen spraken mij meer aan, en de meeste spellen dan ik op de dreamcast speelde kwamen ook op de xbox. En met Halo was de keus helemaal snel gemaakt natuurlijk.

14. Mauriz

Mauriz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een hele tijd toen de Xbox nog niet uit was de ontwikkelingen om de Xbox bijgehouden. Hieruit bleek dat de Xbox zoals jullie allemaal al weten de krachtigste console is. Het spel vooruit zicht sprak voorzich, toppers zoals halo dao3 en aankomende talenten zoals splinter cell blinx unreal...en zo kan ik nog wel even doorgaan.

Ik heb er geen spijt van dat ik er 1 heb gekocht alleen vind ik het wel jammer van zoveel prijsverlagingen wel fijn voor mensen die geen Xbox hebben (kopen nou dus) maar wel jammer voor de meeste die de Xbox hadden gekocht toen ie 299 was. Scheeld toch 1 spelletje. :+

Laatst bewerkt: 1 okt 2002
  15. OPL

OPL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    of die m voor 479 hebben gekocht.... :mad:

16. El Barto

El Barto PS3? 360 rulez!

Leuk Bevonden:
    0
    Duidelijk, Nintendo Gamecube is voor kleine kinderen errug leuk en de PS2 is een modegrill.... maar ik denk dat iedere PS2 koper spijt krijgt van zijn aankoop als ie bij mij bijv. HALO komt spelen! Grafisch is de box onovertroffen.

Bart

17. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    Ik heb hem in juni gekocht voor 299 euro s , en was de eerste maand erg tevreden met de games totdat er tot nu geen echt goeie games uitkwamen !!
    dat viel me zwaar tegen van MS ,maar dat komt nu allemaal dik goed .
    Zelf heb ik hem gekocht omdat hij de krachtigste console is + dat hij online gaat .

18. Paranoid

Paranoid Pitt power

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem gekocht als dvd speler die als bonus had dat je er games op kan spelen. Ondertussen is het een spelcomputer met de bonus dat je er dvd's op kan kijken :D

Ik zie het zo:

200 Euro aan dvd speler
    + 150 euro aan spelcomputer
    -------------------------------------
    = XBOX + extra contr. + PGR

19. Chukie

Chukie Casual-visitor

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou hem kopen, omdat er vette games op kwamen en omdat hij redelijk goedkoop was.

Maar toen zag ik de Gamecube en die had een scherpere prijs en eigenlijk veel meer games waar ik van houd.

Misschien ooit in de toekomst een Xbox, maar zolang ik af en toe een xbox kan lenen van een vriend hzal het er wel neit van komen.

20. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.126
    Tja...ik kocht hem ook voor de dvd functie want ik had gehoord dat het beeld gewoon erg goed was, en de region-x zou toen byna uitkomen (ahum).
    Het beeld is inderdaad vry goed, ik heb nog geen rgb kabel maar zodra ik die heb zal het er nog wel wat strakker uitzien allemaal.
    Ik kreeg er 2 gratis games by (die reward pack) dus dat was ook een reden om hem aan te schaffen (Ik kocht hem wel voor de 300 euro btw, dus precies in die week voor de deadline :p)
    Ik heb er nog geen andere games voor gekocht...ik zat soms wel ff te twyvelen maar ik besteed me geld voorlopig liever aan films ipv aan games, aangezien er nog niet echt veel byzit waar ik oom zit te springen. Dit zal binnenkort vast en zeker snel veranderen ;) .
    Op zich redelyk tevreden met myn aankoop, alhoewel ik er nog steeds stevig van baal dat die region X NOG STEEDS niet uit is, waardoor ik maybe tóch binnenkort een stand-alone dvd player zal gaan kopen.

Ik moet eerst nog een breedbeeld tv kopen btw want me oude tv is kapot :'-(

Deel Deze Pagina