Silent Hill 2 is binnen

Discussie in 'Algemeen' gestart door Alex, 2 okt 2002.

1. Alex

Alex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zag hem net op dimensionplus.nl staan. Dus 2 dagen eerder dan de release date. Jammer genoeg nog geen Hitman do:'-(

2. GTA-Lover

GTA-Lover Heet nu Celtic-X

Leuk Bevonden:
    0
    Ow leuk dat die er al is... Ik weet niet of ik die wel wil, het is toch eeen ps2-spel...maar toch een lekkere enge. Ik zie wel.]:-

3. ElPresidente

ElPresidente Undercover Mod

Leuk Bevonden:
    0
    Silent hill staat al een tijdje bij de Dimensionplus, alleen wel de US versie :)

Hitman komt 4 october, maar welke D= ben je geweest die in Groningen?

€lp

4. Alex

Alex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, hij staat al op de site . Zie Xbox-Nieuw binnen. En natuurlijk is het gewoon de Pal versie. Super Mario Sunshine voor de Cube is er ook, ook 2 dagen eerder.

5. Tsunami

Tsunami Feel Tha Wave

Leuk Bevonden:
    0
    Is dat geen pre-order? Want ik heb een vriend die met smacht op deze game zit te wachten. Als hij nu echt uit is dan bel ik hem gelijk even op :)

6. Alex

Alex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Staat toch op de site: "bestel" en "nieuw binnen":confused:

7. Tsunami

Tsunami Feel Tha Wave

Leuk Bevonden:
    0
    Ja je hebt gelijk :confused: Maar het staat nergens duidelijk vermeld of het over een PAL of een NTSC versie gaat, of zie ik dat soms over het hoofd? En Tothegame meld ook nog gewoon 4 oktober en shops zoals Intertoys e.d. ook :confused: Bij Amazon kun je hem al wel pre-orderen maar dit staat er niet duidelijk bij. Er staat gewoon: Super Mario Sunshine te koop. Maar als je verder klikt wordt het duidelijk dat deze game pas wordt opgestuurd wanneer hij uit is... Gewoon allemaal een beetje raar...:)

8. Alex

Alex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Uhh, ik gegrijp het niet hoor. Het kan niet duidelijker. Of bestel je nooit wat via internet? Uiteraard hoeft Dimenionplus niet er bij te zetten dat het een Pal is. Das vanzelfsprekend. Tis natuurlijk andersom. Als het een ntsc is zetten ze het erbij, sterker ze hebben voor import een rubriekje waarin alles nog duidelijk wordt uitgelegd. Verder heeft Dimension natuurlijk nix met Amazon te maken, maar goed.

Tis heel simpel. Als er staat "bestel" dan is ie gewoon binnen. Staat er reserveren, tja das duidelijk. Enige waardoor je de game dan alsnog kan mislopen is als de vooraad op is, maar dan mailen ze je.

9. Tsunami

Tsunami Feel Tha Wave

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb geen ervaring met Dimension Plus. Ik bestel al mijn games online aangezien ik een NTSC Xbox heb. Maar dus nooit bij Dimension Plus. En ik vergeleek het met Amazon omdat dat een vele bekendere online shop is dan Dimension Plus. En als Zo'n winkel hem niet heeft lijkt het me stug dat Dimension Plus hem wel heeft.....

10. Blind Guardian

Blind Guardian Live!

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is die site:confused:

11. Tsunami

Tsunami Feel Tha Wave

Leuk Bevonden:
    0
    Huh wat bedoel je? DimensionPlus óf Amazon. Ligt nogal voor de hand he :)

Laatst bewerkt: 3 okt 2002
  12. Alex

Alex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat Amazon veel bekender is en daardoor de games eerder heeft is natuurlijk geen argument. Bart Smit is ook bekender dan Dimension maar is altijd laat. Anyway, een vriend van me is Mario (die ook 2 dagen eerder dan de release binnen was) al aan het spelen dus Silent Hill is er ook gewoon. Maar ja, morgen is de oorspronkelijke release date dus het doet er niet meer toe.

Laatst bewerkt: 3 okt 2002
  13. houtbakker

houtbakker Console addicted

Leuk Bevonden:
    0
    Silent hill heb ik eerst op de ps@ gehad, voordat ik en xbox had. Ik heb ook resident evil code ver en devil; may cry gehad. De laatste is mooi om te zien, maar niet zo spannend om te spelen, silent hil is echt de spannendste, soms rare puzzles, maar echt de tofste

14. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Als het spel al op de ps2 is geweest is het toch niet per definitie een mindere game? Is echt een toppertje hoor. Buiten het feit dat de xboxversie uitgebreider en mooier is.

Edit: Games zijn er btw zo vaak eerder als de release date, gewoon een paar dagen meestal. Als winkels op 4 okt. Mario willen verkopen krijgen ze dat niet die dag binnen maar meestal een dag of een paar dagen eerder. Veel winkels verkopen hem dan al. Sjo sjimpel.:)

Laatst bewerkt: 4 okt 2002
  15. Tsunami

Tsunami Feel Tha Wave

Leuk Bevonden:
    0
    Ga eens beweren dat Dimension Plus minder bekend is in de games-wereld dan Bart Smit. Dat is natuurlijk onzin....]:-
    Maarja het maakt niet uit. Het is een zinloze discussie. Het is inmiddels al 4 oktober geweest en iedereen heeft zijn kopietje al van SMS...

16. Alex

Alex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zucht.... Staat er in mijn tekst dan "games wereld" Nee! Vraag 10 willekeurige mensen op straat of zo Dimension of bart Smit kennen.......
    Maar goed, laat ik met je meegaan. Mijn argument was gebasseerd op jouw vergelijking van Amazon met Dimension. Jij beweerde dat Amazon de games wel eerder zou krijgen omdat ze nu eenmaal veel bekender waren, daar kwam het ongeveer op neer. Later beweer je weer dat Dimension bekender is dan Bart Smit omdat Dimension een gamespeciaalzaak is. Dus zou ook Amazon volgens jouw redenering minder bekend zijn dan Dimension, Amazon is immers ook geen gamespeciaalzaak. Terwijl deze hele topic begon met het verhaal dat Amazon bekender dan Dim is en daarom de games eerder zou moeten hebben...............

Deel Deze Pagina