Ik heb een probleem, ik heb een filmpje gedownload (halo underground) en dat nummer wat er in gemonteerd zit vind ik rlxt alleen weet ik niet hoe het heet. Nou vroeg ik me af of er programma's zijn waarbij je gewoon de muziek kan scheiden van het filmpje en hoe heten die dan ?
@ the pulser: ik heb m gedownload, kheb de link niet meer maar hij heet halo underground 2, je kunt hem hier downloaden
http://www.haloib.com/index/tricks/display/61 die bedoel je toch?? en het is volgens mij green day met een nummer uit 1994, ik ken de naam niet maar er zullen hier vast genoeg mensen zijn die het wel weten...
Ja die bedoel ik, iemand die dit weet of iig iemand die weet hoe k de muziek uit dit filmpje kan halen ?
Voordat ie dicht is even snel dit: SUM41 = (vooral fat lip + in too deep) Edit: lama, kzat weer even verkeerd. Tis laat . (album: does this look infected)
Dit nummer is van hun een naar nieuwste album. Ze hebben btw net een nieuw album uit. (Chuck) Vind ik ook best goed. (kheb nog niet alles gehoord)