[PC] World of Warcraft

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 5 feb 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Supercharged

    Supercharged Active Member

    Berichten:
    419
    Leuk Bevonden:
    1
    Geen idee, ik heb m vanmiddag al geregistreerd, maar vanmiddag had ik dat ook een paar keer en na nog wat pogingen deed ie het ineens...

    Screenshots:
    [​IMG]
    [​IMG]

    Ik heb rechts-onderaan de screens de tijd omcirkeld, aangezien er wel weer een aantal zullen zijn die het niet geloven... :+
     
    Laatst bewerkt: 11 feb 2005
  2. koenie

    koenie Superman !!

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    hij doet het ja, maar HOE sloom
     
  3. Supercharged

    Supercharged Active Member

    Berichten:
    419
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja, er zullen vast wel meer mensen zijn die net zo graag willen spelen als jullie... :+

    Maar goed, dit had ik vanmiddag ook. En ook voldoende fouten en timeouts, maar als je vol blijft houden doet ie t op een gegeven moment wel...
     
  4. The Summoner

    The Summoner X...B...O...X

    Berichten:
    890
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb precies hetzelfde!
     
  5. B-man

    B-man I am Sancho

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    1
    Bij mij doet ie het :D eindelijk
     
  6. The Summoner

    The Summoner X...B...O...X

    Berichten:
    890
    Leuk Bevonden:
    0
    Account Creation Pages Back Online
    11/02/2005
    The account creation pages are now back online! Players with Authentication Keys can now create an account and join online the players who registered before the downtime. Please accept our apologies for any inconvenience this service interruption may have caused. Thanks for your comprehension and continued support

    nou bij mij is de server alweer plat hoor
     
  7. Noedel

    Noedel Belg

    Berichten:
    488
    Leuk Bevonden:
    2
    Als je een account wil aanmaken moet je wel zeker zijn dat je hier naar toe gaat:

    https://signup.wow-europe.com/agreement.html

    De meeste links die zogezegd verwijzen naar de account creation page verwijzen naar de americaanse account creation page, waar de key natuurlijk onheldig is :)

    Ikzelf kan er nog altijd niet op...zit nog altijd met het probleem zoals de mensen hier ook hebben...
     
  8. Xatos

    Xatos Grand Theft Auto

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    4
    Ja, idd wtf is dit voor bullshit. Wacht al sinds 3 uur :mad:
     
  9. dirkbroek

    dirkbroek between dusk & dawn

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    zeg, ik hoor net dat je een Credit card nummer nodig hebt. Is dit WAAR? :confused:
     
  10. The Summoner

    The Summoner X...B...O...X

    Berichten:
    890
    Leuk Bevonden:
    0
    ja
     
  11. Noedel

    Noedel Belg

    Berichten:
    488
    Leuk Bevonden:
    2
    Tegen maandag zul je kunnen registreren zonder creditcard, en zul je als je gratis maand over is Pre-paid scratch cards kunnen kopen :)
     
  12. dirkbroek

    dirkbroek between dusk & dawn

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    Gotver wat een stelletje eikels bij blizzard. Dat hadden ze ook wel even op de hoes mogen zetten zeg :mad: Weet iemand of er een mogelijkheid is om na maandag je cc nr weer te wissen? mijn ouders doen er iig erg moeiljk over
     
    Laatst bewerkt: 11 feb 2005
  13. Xatos

    Xatos Grand Theft Auto

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    4
    Damn, ik ga morgen maar account aanmaken dit is echt te erg.

    weet iemand trouwens of je ergens die shit van " Wilt u de onbeveiligde items weergeven?" uit kan zetten. Daarom kapt hij er bij mij mee als ik op "ja" druk. Krijg gelijk "kan de server niet vinden" pagina.
     
  14. koenie

    koenie Superman !!

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    dat heb ik ook, heel irritant
     
  15. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik gaat morgen vroeg voordat ik m'n kranten moet rondbrengen even proberen een accountje te maken.

    Hopenlijk ligt de rest van Europa dan nog te ronken :+
     
  16. NLJohnny Cage

    NLJohnny Cage Drunkn Munky

    Berichten:
    418
    Leuk Bevonden:
    0
    lol, bij mij doet die site het geen eens


    Edit: weetje wat, ik w8 gewoon tot maandag, heb ik geen problemen als ooit de credit card houder die ik heb er achter komt dat ik hem gebruikt heb.

    Jongens/meisjes die met mij mee moeten wachten, doe rustig, het is een test van blizzard, ze willen zien of wij waardig genoeg zijn voor world of warcraft 8)
    En je weet wat ze zeggen, "geduld is een schonen zaak" denk aan deze wijze woorden en je overleeft het wel 8)
     
    Laatst bewerkt: 11 feb 2005
  17. Diego

    Diego Active Member

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien is de vraag al een aantal keer beantwoord, maar ik kan geen duidelijk antwoord vinden op mijn vraag, dus stel ik hem toch.

    Ik heb net de WoW:CE gekocht en ik wil betaling via Pre-Paid kaarten doen. Ik begrijp dat je dan pas vanaf het moment dat die kaarten in de handel komen (4 Maart) op Pre-Paid kunt aanmelden? Dus in die tussentijd MOET je een Credit Card gebruiken als je je wil aanmelden? Of zijn er nog alternatieven?

    (Ik las iemand die zei dat vanaf maandag er gewoon aangemeld kon worden vandaar..)

    /Edit:
    Die bedoelde ik dus, vanaf maandag is dus zonder CC aan te melden?:D
     
    Laatst bewerkt: 11 feb 2005
  18. Noedel

    Noedel Belg

    Berichten:
    488
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat is wat Blizzard zégt...
     
  19. Mikey™

    Mikey™ Sith Lord

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mij net geregistreerd dus ga nu lekker gamen!

    have fun in Azeroth! :9

    BTW. Ik heb nu ook voor het gemak even een cc gebruikt maar tegen het einde van mijn abbo switch ik mijn account op zo;n manier dat ik met kaarten ga betalen. Er word nu in ieder geval nog niks van die rekening afgeschreven.
     
  20. dirkbroek

    dirkbroek between dusk & dawn

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dat ga ik ook doen. Maar ik zie hier wel een 'gamecard' optie onder payment method???
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina