Xbox en dvd functie

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door wolsinkpower, 1 okt 2002.

1. wolsinkpower

wolsinkpower Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey ik hoor nu dat ik gvd moet meebetalen aan de dvd speler :confused:
    dus ik vraag me af:
    is Xbox dvd functie he, is dat beeld even goed als een JVC xv-s302 dvd speler?

Greetz
    Robert

2. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    gewone dvd speler is iets mooier maar verschilt niet veel

3. CyberMonkey

CyberMonkey Proud xbox-owner

Leuk Bevonden:
    0
    hmm voor die 30 euro die het nu kost kan je tohc niet veel missen.
    En als je al een standalone dvd hebt is het nogal onnozel om die remote te kopen, maar hij kan gerust de functie van een standalone overpakken, goeie kwaliteit en genoeg opties.

4. Tsunami

Tsunami Feel Tha Wave

Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn hier al verschillende threads over geweest. De conclusie was dat de stand-allone DVD speler toch nét iets beter was dan de ingebouwde DVD functie in de Xbox. Kwa beeld is een stand-allone dus beter. Kwa functies ook. Maar de ingebouwde DVD functie is goed genoeg om prachtige kwaliteit een film te kijken. Ben je echt een extremist en ga je voor vele functies en na genoeg perfect beeld, kies dan de stand-allone DVD speler.

5. yony_the_gamer

yony_the_gamer A.K.A -YonY-

Leuk Bevonden:
    0
    Zo zit het: koop geen xbox omdat je een dvd speler wil.
    koop geen dvd speler als je een xbox hebt, want de xbox dvd ik priiimmmmaaaa.

6. El Barto

El Barto PS3? 360 rulez!

Leuk Bevonden:
    0
    Om je xbox te misbruiken om op de portable in je slaapkamer ook eens een DVD te kijken is niets mis mee. Maar op je 100 hrz mega breedbeeld zal je mischien wel een verschil zien met een stan alone DVD player... zeggen ze.

7. wolsinkpower

wolsinkpower Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Close thread maar : heb besloten JVC XV-S302 te halen.... ik haal later wel Xbox (wil um wel :)) na kerst ofzo dan is die weer goedkoper of ieder geval met games erbij voor minder ;)

Greetz
    Robert

8. Jarikanarie

Jarikanarie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Afspelen DVD

Ik heb ook zo´n DVD remote control. Gaat prima.. meestal dan.. De xbox is wel wat gevoeliger dan een gewone stand alone DVD speler

Deel Deze Pagina