ik heb mijn snelheid gemeten bij speedtest.nl en dat was een downloas rate van 1 kb!!!!!!!!!!! ik kan met moeite op een site komen het openen van google duurt al 1 minuut... Ik heb Zonnet adsl, die ene van 2 x zo snel adsl ( al een reclame van 1 jaar oud ofzo ) En hij gaat dus langzaam. met moeite kan ik hier iets posten. Ik wou kijken op het zonnet forum maar me internet is zo langzaam dat ie die pagina niet kan openen Msn werkt niet omdat de verbinding zo sloom is. Heeft iemand anders dit ook? of weet iemand waaraan het kan liggen? Bvd, Maarten
Ik heb zelf Zonnet via versatel en nooit problemen. Maar voordat ik je echt kan helpen wil ik nog wat weten: - Heb je Zonnet pas net, of deed ie het eerder wel goed? - Hoe zit je pc aangesloten? via router met netwerk, of is dit de enige pc, of anders? - Heb je een firewall??? Greetz
ja ik heb ook zonnet versatel, Ik heb zonnet al 3/4 jaar en nooit problemen mee gehad. Wij hebben een netwerk ja met de pc die ook op me kamer staat. firewall da weet ik nie
Heb je nog ene oude modem liggen? Probeer de adsl is op één pc aan te sluiten met een ander modem, doet ie het dan wel, dan is het de modem/router (ga er vanuit dat je die E-tech multi-pc modem hebt gekregen). Doet ie het dan nog niet goed, dan kan het de splitter zijn, de lijn of de centrale (Versatel dus). Greetz
ik voor de grap ff naar speedtest.nl toe om mijn snelheid te testen, want ik heb ook zonnet. Kom ik erachter dat et bij mij net sneller is geworden. ik zit nu op 3.2Mbps in plaats van 2.2Mbps (bit). Ben ik wel blij mee 't Kan zijn dat er bij jou ook wat verandert, dat ie daarom eventjes sloom is ofzo
Weet je trouwens wel zeker dat die speedtest ook klopt? Ik krijg er bij mij uit: (848 kbps)(260 kbps) Terwijl mijn verbinding zou moeten zijn: 1120 - 320. ( is nog niet versneld naar 1600 - 512 )
ja amar het is altijd dat er wat vanaf gaat.. dat 1120-320 is de THEORETISCHE haalbare snelheid.. oftewel : dat haalt hij dus nooit
Hij is wat sneller geworden rond de 45, nog veeeeel te langzaam met mijn verbinding maar er is verbetering
te vroeg gejuicht want vanochtend is de verbinding weer zuigbaar en de zonnet helpdesk krijg ik 15 min een deuntje de zelfde! niemand die opneemt. iemand nog tips? En of iemand nog een spreekbeurt heb ofzo....
Hebbie dit nou geprobeerd? Bij sommige centrale's schijnen capaciteitsproblemen te zijn op enkele DSLam's, aldus mensen op het forum van zonnet/versatel. Bij een aantal heeft het geholpen om te bellen/mailen en te dreigen met opzeggen van internet enzo (met als rede dat Versatel niet hun beloofde snelheid geeft). Vervolgens zijn deze mensen op een andere DSLam gezet en hebben weer hun normale snelheid Probeer het is!!! Greetz
ik heb gebeld en ze sturen een controleur langs ofzoiets ik hoop dat het binnen paar dagen weer goed is... Bedankt iig
ik belde en toen het goed was belde ze terug er zaten teveel mensen op zo'n ding zodat er teveel mensen met adsl op zo'n kast zaten ofzoiets ik snap er niks van dus ik hoop dat je deze puzzel kan oplossen
Gewoon dat er teveel aansluitingen op het centrale punt tegelijkertijd aanstonden, waardoor het centrale punt overbelast raakte.
Ik heb Zonnet (ja ze zijn van naam verandert, Versatel ofzo), en internet doet 't heerlijk snel hier.