DVDcrave heeft besloten om een game tegen een spotprijs te verkopen. Dit houd in, een game rond de 35 eurootjes. In overleg met DVDcrave is besloten zelf een kleine poll samen te stellen. Er mag een keuze worden gemaakt uit de volgende 5 games: 1...Blinx 2...Vexx 3...Timesplitters2 4...Collin mc Ray Rally3 5...Splintercell. Deze poll blijft 10 dagen open en wordt dus gesloten op 12 Oktober. Je mag 1X stemmen (voor de grapjassen onder ons die het niet kunnen laten 10X te stemmen ) Anne Daniel
By the way, hoelang of hoeveel stuks van die game kan je dan kopen tegen die prijs ? toch niet bv 2 splintercell games tegen 35€ en de rest tegen gewone prijs, wel ?
Deze vragen graag in de andere thread. Het lijkt mij logisch dat de meeste gekozen game de aanbieding wordt, en 1 per klant lijkt mij ook niet meer dan normaal ]:- Anne
Mja hoe kan jij met dvdcrave samenwerken eigenlijk?? spinter cell... Blinx koop ik zo wel.. Al iemand btw al iets heeft besteld bij DVDcrave en een positief resultaat terugheeft, zou die dat hier kunnen melden? ik twijfel nog steeds om daar te bestellen....
Originally posted by -•I©£-BÕÿ By the way, hoelang of hoeveel stuks van die game kan je dan kopen tegen die prijs ? toch niet bv 2 splintercell games tegen 35€ en de rest tegen gewone prijs, wel ? Deze vragen graag in de andere thread. Het lijkt mij logisch dat de meeste gekozen game de aanbieding wordt, en 1 per klant lijkt mij ook niet meer dan normaal Anne Je snapte'm niet denk ik... Ik bedoelde natuurlijk maar 1game per persoon, maar ik vroeg me af hoeveel er voorradig waren... hoeveel 'verschillende' mensen er dus een kunnen kopen?