ik heb probleem met me pc

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Xlord, 12 feb 2005.

  1. Xlord

    Xlord Active Member

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    0
    sinds al best lange tijd gaat me pc elke keer aan zodra ik hem uitzet.
    je klik heel blij op afsluiten (of verdrietig wanneer je gedwonge word om te stoppe).
    je denkt hij gaat vanzelf uit loopt weg en hoort opeens dat de pc weer aan gaat terwijl ik toch echt zeker weet dat ik op uitschakelen had geklikt :confused:

    weet iemand hoe ik er voor kan zorgen dat me pc uit blijft na dat ik hem heb uitgeschakeld.

    en kom niet aanzetten met verbrand hem of druk knopje aan achterkant in, want daar heb ik nix aan.
    (ik heb ook gekeken of het een virus was maar me virusscanner kan nix vinden)
     
  2. patrickm

    patrickm you only live once

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    0
    spyware kan dit ook veroorzaken

    dus mijn advies spybot search and destroy, ad-aware (www.lavasoft.de) en spywareBlaster downloaden

    mss dat dit helpt
     
  3. exilim

    exilim mASter_eXiLim

    Berichten:
    172
    Leuk Bevonden:
    0
    Neej spyware is het oowk niet, heb hetzelfde soort probleem: als ik de pc opnieuw wil opstarten sluit hij gewoon af en moet ik de pc weer aan doen... Xlord reset je je pc veel? Daar kan het misschien aanliggen(misschien he, ik ben niet zown pc iemand).
     
  4. Blokkie

    Blokkie Marijuana

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat het te makken heeft met wake on lan.
    Moet je ff in je eigenschappen van je Local Area Connection kijken.
    Als goed is moet het er ergens in staan,staat het daar niet dan moet je opzoek in je bios.Maar pas wel op in je bios niet zomaar dingen gaan veranderen als je niet wat het is.
    Veel succes
     
  5. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het ook op men oude pc...

    en naar mijn weten is het gewoon een soort van virus die niet herkend wordt door bijvoorbeeld norton...

    maar ik doe er verder niets aan, het stort me niet zo eigenlijk...
     
  6. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    nee het ligt aan je bios zoals blokkie al zei
    ik heb het ook met een compaq pc, maar heb nog niet gekeken
    te lui denk ik :cool:
     
  7. Xlord

    Xlord Active Member

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    0
    oke dus ik moet iets veranderen bij bios zodat hij uit blijft(tot ik weer powerknop in druk).

    je zegt ik mag nix veranderen wat ik niet ken. nou dan mag ik toch helemaal nix veranderen want wat ken ik daar nou allemaal :confused:
     
  8. Securer

    Securer Active Member

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    2
    Het is trouwens "mijn pc" en niet "me pc". Zie dit tegenwoodig steeds vaker (msn taaltje) en erger me eraan dus ben begonnen met de wereld te verbeteren ;-)

    Ontopic: kan ook veroorzaakt worden doordat er tijdens het afsluiten een kritische fout optreedt. Binnen je OS staat ingesteld dat het systeem bij kritische fouten moet rebooten wat dan misschien het afsluit commando "overruled". Je vindt dit via je configuratiescherm bij systeeminstellingen. Afhankelijk of je XP of 2k gebruikt: je moet even zoeken naar de opstart- en herstelinstellingen.
     
  9. Ruud

    Ruud Guest

    Misschien is het je type-cursus die je resultaten zo slecht vindt dat hij je dwingt meer te oefenen?

    Hoe moeten we dat op zien te lossen als we niet eens weten wat voor een versie van Windows je hebt?
     

Deel Deze Pagina