buh waarom voelen jullie je bedreigd???

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door werken, 12 feb 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. werken

werken Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gaat sony dan toch de vlag pikken de topic over de PS3 werd gesloten....
    knijpen jullie hem dan toch voor sony.... de X is nu de krachtigste maar alle tekenen wijzen er gewoon op dat sony het vlaggetje gaat overnemen
    Leg me dan eens uit waarom de x-box sterker sal worden als de pS3...
    als jullie me a kunnen uitleggen dan koop ik een X-box 2....of 360 Of Xenon Of Xbox next

Hulde aan PS3 _O_ _O_ _O_

2. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Aan al je posts te zien heb je je dus blijkbaar alleen maar aangemeld om hier de fanboy uit te hangen. Best wel triest eigenlijk.

De Xbox 2 wordt de sterkste, nee de PS3 wordt de sterkste... pfff achterlijk gedoe allemaal. Wacht nu maar eerst eens af tot ze ook daadwerkelijk uit zijn. Persoonlijk maakt het me in ieder geval echt geen donder uit welke de krachtigste wordt, als er op beide consoles genoeg goede games komen koop ik ze allebei wel.

Laatst bewerkt: 12 feb 2005
  3. TotalSOLO

TotalSOLO launch ball

Leuk Bevonden:
    0
    Is zo'n puisterige puber natuurlijk, verder maar geen aandacht aan besteden.

4. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    En dan ook nog voor de Playstation, niet te geloven.

5. werken

werken Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb je een foto van me gezien je weet nie wie ik ben....
    en leg me dan eens gewwoon uit waarom de X-BOX 2 beter wordt dan de PS3.....
    het heeft niks met fanboy te maken.......
    ik mag toch wel met feiten komen die er sijn???
    als ik nu gewoon kijk wat err allemaal over de PS3 bekend is waarom huld microsoft zich in zwijgen....
    Waarom hoor je niks over de specs....
    Bij de X-BOX was da wel anders....
    Is microsoft mischien in paniek??????zin zze mischien tot de conlusie gekomen dat ze de verkeerde keuzes heben gemaakt voor de X-BOX 360...
    waarom hebben ze voor de X-BOX 2 weer een proccessor uit het rek genomen en nu niet eens self een eigen proccessor ontwikkelt?????

dat moet ik gewoon sony nageven zij maken werk van hun consoles........Plus ze onwikkelen met hulp van 1 van de beste chipsbakkers ter werleld hun CPU self......

Waarom doet micosoft dat niet....
    waarom kiezen ze altijd de makkelijkte weg???
    als ze echt hart hadden voor hun consoles dan ontwikkelden se hun eigen CPU's....de weg van de minste weerstand kiezen dan maak je je er wel e]ven makkeijk vanaf.....waarom hebben se de presentatie van de X-BOX 2 so veel uitgesteld....

Geef me daar maar eens antwoord op

6. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hoe willen we het je uitleggen als we nog helemaal niks zeker weten over de volgende Xbox. En wat boeit het nou wie de sterkste console uitbrengt. Je kiest gewoon voor een van de 3.
    De keuze zal grotendeels afhangen van de games die erop verschijnen.

Als je nu al keuze maakt en je wilt perse de beste console, ben je niet echt slim bezig imo.

7. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien is het handig om ff de FAQ door te lezen voordat je gaat posten. Dit hoort onder fanboyisme (of zoiets)

Edit: en ga eerst eens leren schrijven :{

8. werken

werken Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    waarom is het dan sow belangrijk geweest dat de x-box de krachtigste console was???????? waarom schepten jullie dan daarover wel so veel op??????? Is het dan nu niet meer sow belangrijk????????

9. MieZ

MieZ Avaholic

Leuk Bevonden:
    8
    Of je kiest voor allebei (en wacht af of revolution je genoeg kan boeien). Dat trieste fanboy-gedoe is nergens voor nodig, je kiest voor de games niet voor de console...
    *W8 op slotje*

10. werken

werken Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    vreemd dat als er over de X-BOX wordt opgeschept op deze site dat het niet onder Fanboy gedrag hoort :)

11. MieZ

MieZ Avaholic

Leuk Bevonden:
    8
    dat is net zo triest...

12. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Niet op de manier hoe wij het doen. Jij opent het topic met: De PS3 is goed!!
    Wij openen een topic waar het zo geschreven is dat er een discussie over mogelijk is.
    Kijk maar eens rond op dit forum. Je zult nergens zo'n thread vinden als dit...

13. BoneCrusherrr

BoneCrusherrr Cold SynerGy

Leuk Bevonden:
    0
    ga jij eventjes heel snel in een hoek zitten en je schamen

14. Cyber-Ninja

Cyber-Ninja Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Het zal me allemaal een worst wezen wie er op nummer 1 staat in de gameindustrie.
    Zolang er voor mij maar veel concurentie is vindt ik het best.

15. werken

werken Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik stel in mijn post open vragen....Waarom krijg ik daar geen antwoord op dan?????

16. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    En hier ben ik het compleet mee eens. Verder zijn er al genoeg threads over de Xbox2 en PS3. Lees ook even de FAQ door, en gebruik voortaan de Zoekfunctie.

Dicht.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina