http://www.nlgaming.com/reviews/3594/index.html Ik heb ooit Wipe Out XL ff gespeeld en er van genoten, eindelijk een XboX versie ervan maar dan MOOI ! ps : waarom wordt dit spel weer afgekraakt als Rip off door PS1/2 Wipe Out players ? Stelletje ego's
Dit klopt... Quantum Redshift is reeds verschenen... Ik heb het spel net binnen... Discovery in Den Haag had 'm voor € 59,95... Ik ga hem zo effe proberen en laat nog horen wat ik ervan vind...
Quantum Redshift... 1. Ongelofelijke graphics, hier zien we waar de Xbox toe in staat is... 2. Een ongelofelijke framerate van deze superbak aan polygonen, hoe hebben ze dit voor elkaar gekregen, de Xbox is echt de sterkste console! 3. Dit is echter een spel voor WipeOut-freaks, niet voor iedereen dus... Het is futuristisch racen, hier moet je echt van houden! En ik ben toevallig een WipeOut-freak die houdt van een snelheidsRUSH, zodat dit spel geknipt is voor mij... 4. Besturing is volkomen OK, upgrades en wapenupgrades vind je op de baan... Ik raad iedereen die geen WipeOut-freak is, eerst het spel effe uit te proberen... Voor hetzelfde geld houd je er niet van... Maar ik vind het een prima spel!
Had gelezen in een andere thread dat junkie xl de muziek regelt. En natuurlijk de optie om je eigen muziek te luisteren.