Hoi ik heb zo snel geen thread kunnen vinden hierover. Ik wil de Joint Operations demo downen, maar ik las laastst ergens dat de demo niet meer online zou werken? Klopt dit of kan ik gewoon de demo online spelen zodra ik 'm heb gedownd?
Sjongejonge, word tijd dat je naar bed gaat afroman. Ik ken best de huisregels hier, hang hier al langer rond dan jij...
ja weete het zit een beetje verkeerd te doen wat heir stond moest op ander site staan had 2 sites open srry
goeie smoes, geloof er niet veel van, maar leuk geprobeerd. iig, demo is gratis, dus download en probeer het lijkt mij,
Jongen, dit is al de zoveelste keer dat ik je zie blaten omdat je de huisregels zo goed zou kennen, maar elke keer sla je de plank finaal mis. Ik stel voor dat je zelf nog even een paar weken gaat blokken om die huisregels uit je hoofd te leren, maar laat het voortaan maar aan de mods over om te bepalen of iets mag of niet.
Als het een moderator-actie betreft is dat geoorloofd. Nog een moderator actie: deze thread staat verkeerd. Ik verplaats hem naar het PC Gaming forum.
Hier staat hij anders nog gewoon online hoor. De Demo wel te verstaan. http://www.gamershell.com/download_6191.shtml
't was ook een grap:{ Maargoed, het antwoord is inmiddels gegeven. Trap deze maar dicht wat mij betreft*)