Star Wars: Republic Commando

Discussie in 'Algemeen' gestart door Wooffa, 12 jan 2005.

1. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De demo is erg goed idd.
    Ik vind hem zelfs leuker dan Dead or Alive: Ultimate en Forza Motorsport(de demo), hoewel ii vooral voor die 2 hem eigenlijk had gekocht.

2. michelfoort

michelfoort timmeeeeehhhh

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb echt een schijthekel aan star wars... ik zal dr nooit een spel van kopen...

3. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor je mening.
    _O_ _O_ Star Wars _O_ _O_

4. michelfoort

michelfoort timmeeeeehhhh

Leuk Bevonden:
    0
    graag gedaan...:)

5. WorkingTitle

WorkingTitle ..

Leuk Bevonden:
    3.121
    even af wachten of het een goede game word

6. Perfect Mark

Leuk Bevonden:
    0
    Ben eigenlijk het meest benieuwd naar de online opties.
    In de PU staat dat het spel misschien een beetje te makkelijk is maar dat heb ik liever dan dat ik na een uur spelen vast zit. Maar ik denk dat dit spel wel een 8 of hoger gaat scoren.

7. korpz

korpz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    demo staat ook op kotor2 disc, ben helemaal niet voor shooters op de xbox maar dit zag er top uit, speelde lekker ook

een goeie shooter en helemaal star wars voor als je daar ook nogus weg van bent

8. Perfect Mark

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zat gisteren 2 Xbox magazines door te bladeren bij de Bruna. Er stonden al reviews in van dit spel. In beide bladen kreeg het spel een 8. Lijkt me wel een goeie score. Ik zag ook dat je online 3 opties hebt: Deathmatch, Team Deathmatch en Capture the Flag. Kan dus duidelijk niet tippen aan Halo 2 (qua online opties) maar ik ga hem zeker halen. Lijkt mij dat je als Star Wars fan wel uitkijkt naar deze titel doordat er ook veel hints zijn naar de nieuwe Episode 3 film.

9. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Misschien is dit dan een van de eerste SW spellen die je leuk kan gaan vinden. Je merkt namelijk niet zo gek veel van het star wars sfeertje volgens mij. Allen wat betreft de characters. Je komt helemaal géén Jedi tegen. Je vecht gewoon voor de republiek en dat is héél wat anders dan de andere games van Star Wars. Ik zou toch niet meteen het spel afschrijven omdat het een kleine verbinding heeft met Star Wars, als ik jou was.

Marja "ALS" :p O-)

10. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Dit lijkt mij ook een wel een dope game!!! Denk dat ik hem maybe wel ga halen ja!!!! Ik vind starwars zo onwijs dope. Kan niet wachten tot de film uitkomt!!!

11. Perfect Mark

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand de review in de PU gelezen? Jan was er niet al te positief over. Het spel kreeg een 71. Nog wel goed, maar ik verwachte meer. Jammer, want het concept was echt gaaf. Nu maar idd hopen dat de film wel roeleert

12. Pimbech

Pimbech Halo 1 FTW

Leuk Bevonden:
    0
    Hey,

Ik heb net ff de video review gekeken van IGN, en heb ook een aantal reviews gelezen.
    Maar op XBW wordt er beweerd dat er een co-operative functie bij het spel zit.
    Hoewel ik in alle reviews daar niks over lees begin ik nu toch wel te twijfelen of het er ook echt in zit.

Zit er dus een offline coop mode in SW:RC?

Dat zou cker wel btr zijn namelijk, omdat ik een alternatief zoek voor de coop van het zuigende Halo2

Laatst bewerkt: 26 feb 2005
  13. TeXas

TeXas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de Demo ook gespeeld op Kotor2. Spel zag er echt flitsend uit! De Graphics , zo ultiem! Ik vond het op Medium best wel moeilijk eerlijk gezegt. Dus heb ik de demo op Easy gespeeld. :)

14. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Ik had dit ook gezien en had even lopen zoeken op lucas arts maar daar staat dat hij eruit is gegooid omdat het feeling van de squad base dan niet meer goed was te realiseren, en republic commando gaat toch echt om de squad vinden ze, wel jammer was wel cool geweest elke speler een gastje om hem te dekken die hij alleen dan ordes kon geven, of dat er een maar ordes kon geven en de rest het dan echt moest accepteren.

15. Silverpeet

Silverpeet Touch a DS ..

Leuk Bevonden:
    0
    Als echte Star Wars fan heb ik hem besteld en komt de game hopelijk morgen of maandag binnen (wishfull thinking)!! Ben zeer benieuwd naar het online deel.

16. Heideroos

Heideroos Drossie

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft nog niemand hem? In mijn friendlist zijn er al die hem hebben!!

17. Hellspawn

Hellspawn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg net een telefoontje, Star Wars Republic Commando ligt in de winkel... Ik had hem gereserveerd en ga hem zo ophalen... Ik zag net dat de FRS hem ook al heeft... Hetzelfde geldt voor DimensionPlus... :cool:

18. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    ik heb hem net laten wegleggen (gameshop den haag) dus daar is ie iedere geval

19. Elendill2003

Elendill2003 For those who gave

Leuk Bevonden:
    0
    Lol t lijkt me niet echt zo vet.

20. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jezus man. hoeveel starwars zijn er al wel niet uit op de xbox. :confused:

Deel Deze Pagina