Kotor 1 Of Kotor 2?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Timmeh, 12 feb 2005.

1. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    ej ik speel ook kotor2, kzal t verhaal ff vertellen ik ben star wars gek, maar ik had kotor 1 nog niet voor xbox ;sta ik gistere bij een gameshop (k zal geen namen noemen voor reclame) sta ik met t doosje bij de kassa kotor2 doet ze t boekje van t spel in het doosje en t spel zelf natuurlijk, zag k dat ze kotor 2 the sith er in deed ipv kotor1, verschil van 30 eurie in mijn voordeel....
    t is een geweldig spel, maar welke vind jij nou beter?
    Kijk k ging voor deel 1 naar de winkel maar kreeg deel 2, k kan m nog inruilen, mn maten verklaren me voor gek maar, welke vind je nou egt stukken beter?
    Ik heb graag dat alleen mensen beantwoorden die allebei de games in hun bezit hebben of hadden? _O_ :confused:

2. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Spel is toch pas sinds gister uit? Ik heb hem nog niet, ben nog bezig met deel 1. Die is echt vet goed. Schijnt dat je met deel 2 de eerste paar uur nog niet echt moet vechten. Je wordt toch opgejaagd zodat je op de vlucht moet?
    Dat spel moet je gewoon houden. Dan moeten ze bij die zaak maar beter opletten of personeel inhuren die daadwerkelijk verstand hebben van gamen. Als je steelt is het een andere zaak, maar dit is echt hun eigen schuld.

3. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb deeltje 2 dan wel niet, maar als ik jou was zou ik gewoon alsnog KOTOR 1 kopen. KOTOR 1 is weer een opstapje naar deel 2 dus zal je het verhaal wat beter snappen. Daarbij komt nog dat deel 1 gewoon ontzettend goed is.
    Als je nog KOTOR 1 erbij koopt heb je dus 2 spellen voor 60 euro. Lijkt me niet echt een moeilijke keuze.

4. VEN0M

VEN0M BLaCK VEN0M NL

Leuk Bevonden:
    0
    deel 1 is 30 en deel 2 60.
    houd deze gewoon en koop deel 1 opnieuw,bespaart je 30 piek

5. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit dus ook te twijfelen. Is het beter als ik eerst deel 1 door spoel of is dat niet nodig voor het verhaal?

6. Cerberus

Cerberus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ff een vraagje dat niet over het onderwerp gaat
    hoe maak (of waar vind)je een goede avater

7. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Ik zou deel 1 doen om te zien hoe je het vind etc.
    En dan maybe deel 2 ook kopem dat doe ik ook.

8. Humorke

Humorke God of Fire

Leuk Bevonden:
    0
    paint, www.google.be

Leuk :9 30 Euro voor Kotor2.
    Ik heb hem ook, het begin is
    inderdaad vluchten, maar je moet het zien zoals Taris in Kotor1. Je mag wel vechten, maar geen lightsaber
    - Eigenlijk geen spoiler, maar voor mensen die absoluut niets van kotor1 willen weten, of helemaaaaal niets van kotor2. Het spoilt anders niets hoor, maar voor de zekerheid.

Ik zou Kotor1 toch nog eens kopen, want het spel is echt meesterlijk. Ik heb er mooie herinneringen aan in m'n gameleven, dus. Eigenlijk zou je beter Kotor1 eerst spelen, als je veel geld hebt, ga het kopen en laat kotor2 nog eventjes in de kast voor die mooie 30 euro maar.

9. Shammo

Shammo Ik in dat pak

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat Kotor 2 een beetje een griezeligere donkere sfeer heeft ;)
    MAAR DAAR KICK IK DUS JUIST OP !!!! :)
    Maar Kotor 1 is wel ietsiepietsie beter :p ook al is KOTOR 2 wel meer uitgebreid :p

10. korpz

korpz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik zou zowieso ook 1 spelen, helemaal als je star wars gek bent.
    wel jammer dat je dan 2 dezelfde hoesjes heb als je 1 nog gaat halen :)

11. Amras

Amras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In KOTOR II wordt nog wel het verhaal uit deel 1 uitgebreid verteld. Als je ten minste de tijd neemt om de gesprekken rustig door te werken.
    Dus I na II spelen is misschien niet zo slim omdat je dan al weet wat er gaat gebeuren.
    Tot nu toe vind ik KOTOR II iets soepeler lopen en een aantal kleine irraties uit deel 1 zijn aangepast zoals het automatisch aanvullen van je health. (in deel 1 nog met force powers te doen, maar dat was niet meer dan wachten tot je force weer opgeladen is en dan de power uitvoeren, weer wachten etc)
    Alleen al voor het verhaal zou ik stoppen met spelen voordat je alles uit I al weet en in de winkel voor nog eens 30 euro deel 1 gaan halen.

12. korpz

korpz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    om deel 2 te spelen is 1 niet nodig, maar om 1 na 2 te spelen lijkt me misschien ook niet handig

13. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Daarom laat ik deel 2 nog in de winkel liggen. Eerst deel 1 doorkomen en over een paar maanden haal ik hem wel uit de budgetbak. Het lijkt me toch wel een titel die je in je collectie hoort te hebben, zeker als Star Wars fan.

14. Amras

Amras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het spel is erg mooi ja. Deel 2 is vooral meer van hetzelfde waarin wat mindere dingen verbeterd zijn. Dus als je na deel 1 denkt dat je nog meer wilt spelen, zeker halen. Je kunt deel 1 btw ook 2 keer spelen, goed en slecht leveren behoorlijk verschillende gebeurtenissen op. Vooral in conversaties. De meeste opdrachten blijven ongeveer gelijk. Al zijn er totaal verschillende paden die je in kunt slaan.

15. Socks

Socks a.k.a sokken

Leuk Bevonden:
    0
    crisis, moet er niet aan denken om deel 1 en deel 2 achter elkaar door te spelen. Niet dat ik het een kutspel vind, ik vind het een van de beste spellen. Maar om na 60uur (of was het 40? het was i.i.g veel) kotor 1 nog even deel 2 erachter aan te spelen lijkt me teveel van het goede. maar dat heeft niet echt veel met jouw probleem te maken...

ik raad het je toch aan om kotor 1 eerst te spelen. kheb zelf kotor 2 niet, maar ik heb met andere spellen de ervaring dat het toch minder leuk is om eerst deel 2 en dan deel 1 te spelen. Tis echt een topgame, tenminste als je een beetje geduld hebt. Want als je niet van ingame gesprekken houdt is dat toch wel een groot minpunt voor deze game. Die zijn namelijk niet in al te kleine mate aanwezig. Maar dat zal jij waarschijnlijk als starwars fan zijnde geen probleem vinden.

16. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    ik ben gisteren begonnen met deel 2 en ben nu net door de eerste wereld heen (alles gedaan, zo;n vijf uur bezig geweest) maar het begin is zeker anders dan dat je begint in 1, minder NPC in de eerste wereld maar wel veel vechten. Ik zou zeker deel 1 eerste spelen omdat het gewoon een super coole game en een leuke verhaal waar je zeker in deel twee nog veel aan zal hebben dat je sneller vermoedens krijgt wat er gebeurt (tot nu toe dan) en je team mate systeem lijkt beter uitgewerkt in twee. Ander plus punt in 2 is dat ik de twee menselijke team mates die je na de eerste planeet hebt een stuk cooler vindt dan sommige belachelijke karakters uit deel een zoals

Mission, dat katwijf, die oude jedi

Ook is de kleding in kotor 2 voor jedi's nu al cooler aangezien je cape krijgt die mee waaien enz. twee nadelen tot nu toe nog is dat ik nog steeds in redelijke grijze wereld loop (ergens binnen) maar dat ga zo vast wel naar buiten. het anderel nadeel is dat er geen cool gezicht te kiezen is voor je karakter als man, alleen maar domme gezichten zodat je hoopt dat als je dark word dat je gezicht daarvoor flink misvormd word, enige coole is het gezicht dat je lijkt kyle katarn van de jedi acadamy enz.

maar al met al zou ik lekker eerst deel een spelen omdat het gewoon cool is als je ongeveer weet wat er gebeurt is met de mandolorian war, de civil war en de jedi counsil op Dantooine.

17. Metal_Wolf

Metal_Wolf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou deel 2 houden, zij hebben een fout gemaakt dus tja... :+

18. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Kotor 2 was officieel inmiddels eeristeren uit jah, op xboxworld, maar hij lag al een tijdje in de winkels. En ik volg het verhaal heel erg goed in deel 2 dat is onwijs leuk vind ik zelf want de verhaallijn is egt toppie joppie, Shammo en Humorke hebben jullie ook kotor2 dan? t is niet egt griezelig, je werkt wel veel in teamverband, en je kan droids maken is egt te vet, ik ben nu bezig (al ik heb aardig lang gespeeld) om die 7 jedi knights op te zoeken, is iemand daar ook al?

19. lord_raven

lord_raven The darkside

Leuk Bevonden:
    0
    ik zou deel 2 houden ik heb deel 1 en mijn grootste min punt op deel 1 was de duur van het spel en van de mensen die al gepost hebben hoor ik dat de game langer is.
    (p.s het is een van de beste xbox games)

20. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    DEFINITIVo ik hou deel 2

Deel Deze Pagina