ik ben gisteren begonnen met deel 2 en ben nu net door de eerste wereld heen (alles gedaan, zo;n vijf uur bezig geweest) maar het begin is zeker anders dan dat je begint in 1, minder NPC in de eerste wereld maar wel veel vechten. Ik zou zeker deel 1 eerste spelen omdat het gewoon een super coole game en een leuke verhaal waar je zeker in deel twee nog veel aan zal hebben dat je sneller vermoedens krijgt wat er gebeurt (tot nu toe dan) en je team mate systeem lijkt beter uitgewerkt in twee. Ander plus punt in 2 is dat ik de twee menselijke team mates die je na de eerste planeet hebt een stuk cooler vindt dan sommige belachelijke karakters uit deel een zoals
Mission, dat katwijf, die oude jedi
Ook is de kleding in kotor 2 voor jedi's nu al cooler aangezien je cape krijgt die mee waaien enz. twee nadelen tot nu toe nog is dat ik nog steeds in redelijke grijze wereld loop (ergens binnen) maar dat ga zo vast wel naar buiten. het anderel nadeel is dat er geen cool gezicht te kiezen is voor je karakter als man, alleen maar domme gezichten zodat je hoopt dat als je dark word dat je gezicht daarvoor flink misvormd word, enige coole is het gezicht dat je lijkt kyle katarn van de jedi acadamy enz.
maar al met al zou ik lekker eerst deel een spelen omdat het gewoon cool is als je ongeveer weet wat er gebeurt is met de mandolorian war, de civil war en de jedi counsil op Dantooine.