mafia 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door gamer18, 8 jan 2005.

1. gamer18

gamer18 xboxgamer

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb op de website van gamer.nl gelezen dat er gewerkt word aan een vervolg op mafia,

zal hij net zo goed worden als het eerst deel of niet?

2. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Beter worden ik mag hopen van wel, De grafics van deel 1 waren niet echt super maar het verhaal was daar in tegen 10 keer beter misschien 20 keer beter. Het verhaal van deel 1 vond ik echt geweldig. Maar der komt ook een concurrent he ''Godfather''...

3. KeaveXL

KeaveXL Feelin' Funky

Leuk Bevonden:
    0
    Graphics niet super? Dat het spel net uit was op de pc kwam het kwijl mn bek uit stromen 8)

4. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    We hebben het hier over de xbox versie :)..maar ik vond dat de grafics zeker wel beter kunnen..

5. Angelus

Angelus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat het weer net zo'n mooi verhaal krijgt als deeltje 1 want dat was echt super. En ik heb hem ook alleen op pc gespeeld, daar waren de graphics echt mooi. :)

6. r_xbox_gamer

r_xbox_gamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Ik ben nu toevallig net deel 1 aan het uitspelen echt een superspel.
    Echt een heel goed verhaal alleen de graphics op de xbox hadden beter gemogen.
    Op de pc zijn de graphics dik in orde.

7. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk ik zeker naar uit, deeltje 1 heb ik aantal uurtjes gespeeld. Heerlijk die mafia scene ;)

8. T!jg3rn00tj3

T!jg3rn00tj3 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nou toen de eerste mafia op de pc uitkwam waren de gfx juist wel goed hoor. Ja die mislukte poort die pas jaren daarna naar de xbox is gekomen...toen waren de gfx achterhaald ja.

Ontopic: Er is nog helemaal niks bekend over deze titel dus het is moeilijk te zeggen of hij beter gaat worden of niet.

9. UmbraAlias

UmbraAlias Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Deel 2, Meneer de hoofdpersoon is afgeknald met een shotgun voor de mensen die het niet uitgespeeld hebben...

Edit: Hoe oud is dat spel nu al?? :cool:

/Mod Nemesis: Dat stukje even in een spoiler geplaatst. Voor de mensen die dit spel nog niet (uit)gespeeld hebben in dergelijke info dus niet leuk.
    Graag de volgende keer dat soort informatie of achterwege houden of plaatsen in een spoiler tag.

Laatst bewerkt door een moderator: 31 jan 2005
  10. vrijefietser

vrijefietser Hakkuh-Bas

Leuk Bevonden:
    0
    harstikke bedankt voor het veraden :mad: . mischien de volgende keer een spoiler gebruiken, dan blijft het verhaal voor ieder die hem nog speelt aantrekkenlijk! ;)

/Mod Nemesis: hier ook meteen even spoiler tags geplaatst

11. Metal_Wolf

Metal_Wolf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ben jij een **** zeg... een beetje het einde verklappen...

12. Ol' Capone

Ol' Capone Future xbw *****

Leuk Bevonden:
    1
    Gebruik at least een spoiler!
    [spoiler ] tekst [/spoiler ]
    en dan zonder spatie. :)

Ik heb er vrij weinig nog over gehoord... Je leest het op een site, dus is het wel een officiele aankondiging
    En er zijn meer concurrenten dus ze moeten erg hun best doen :)

13. ITNL3

ITNL3 Jedi Knight

Leuk Bevonden:
    5
    gfx zijn bijna hetzelfde op de xbox alleen de meeste mensen hebben mafia in hun herinnering staan van 3 jaar geleden op hun pctje die er toen nog mooi uitzag, voor deze tijd stelt het niks voor. Als vindt ik het er mooier uitzien dan gta 3 bijvoorbeeld

14. metzman

metzman XBW's typverslaafde

Leuk Bevonden:
    0
    Das niet waar, ik heb Mafia op de pc en de xbox versie 2 dagen gespeeld en de graphics waren duidelijk veel lelijker op de xbox, lower res textures (wegen en gebouwen), meer pop-up en minder view distance. Daarnaast hebben ze ook de auto's arcadebesturing gegeven, alle ingame cutscenes vervangen door gerenderde en zit de xbox versie vol met bugs zoals naast die racewagen instappen en er dan plop inneens in zitten. Mensen die de xbox versie gekocht hebben hebben teveel geld uitgegeven voor een game die gewoonweg bar slecht is gepoort en er lelijker door geworden is. Koop dan de PC versie en speel em eens met alle graphic details op z'n mooist, dan zie je wel degelijk grote verschillen. Vind het trouwens raar dat de xbox dus blijkbaar Mafia niet op z'n mooist kan draaien, is de engine er zeker niet erg geschikt voor.

Wat Mafia 2 betreft, denk ik dat idd The Godfather een grote concurent gaat worden, als ze ongeveer gelijk uitkomen dan. Maar of Mafia 2 op de xbox 1 gaan komen weet ik niet, lijkt mij eerder een xbox 2 titel als ie een nieuwe engine gaat gebruiken met veel betere graphics. Ik weet nog toen de eerste beelden van Mafia 1 te zien waren, er waren toen nog twijfels dat de pc's van toen dat zouden trekken, als ze Mafia 2 veel mooier en gedetaileerder willen maken gaat de xbox 1 dat niet meer trekken denk ik. Zowiezo zal hij wel eerst op pc verschijnen denk ik.

15. Arno S.

Arno S. I never asked 4 this

Leuk Bevonden:
    74
    Van mij mag deel 2 uitkomen..... zolang er dan maar niet van die onmogelijke race opdrachten inzitten Het race-circuit level van deel 1...... wel 100 x gedaan :mad:

16. jj_joow

jj_joow Win Or Just Die!

Leuk Bevonden:
    0
    ooit geprobeerd t gas in te trappen :9 :+ 8) O-)

17. D. Dwight

D. Dwight Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je kunt die race op very easy instellen in 1 keer had ik hem.

en ik hoop dat er een 2e deel uitkomt met een verhaal lijn die aansluit op deel 1
    ik vond de graphics venomenaal alleen er zaten hier en daar wat bugs (als je langs de stoep rijd en er lopen mensen op de stoep dan springen ze soms voor je auto :confused:)maar dat boeit niet echt. :)

18. Fnx

Fnx Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Had hem destijds gekocht voor 30 euro, vond het een hele vette game, superveel gespeeld! De besturing is echter klote, je kan niet goed richten en lopen. Grafisch vond ik het allemaal best meevallen. Vond het een heerlijke game met zo'n mega stad enzo :)

19. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Ja dat zal wel vet zijn Ja...Maar
    maar de meeste Hoofdrol Characters zijn allemaal dood..

Het zal mij benieuwen. Het hoeft er van mij allemaal niet zo super uit tezien als de verhaallijn maar weer super wordt.

20. DonJordi

DonJordi The don himself

Leuk Bevonden:
    0
    Mafia 1 op de pc was goddelijk _O_
    Deel 2 zal ik ook op de pc aanschaffen vind ik toch lekkerder met 1st person shooters.

Deel Deze Pagina