MOH Dogs of War of Brothers in arms

Discussie in 'Algemeen' gestart door folkert123, 30 jan 2005.

  1. folkert123

    folkert123 Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Welk spel denken jullie dat beter is MOH Dogs of War of Brothers in arms :confused:
     
    Laatst bewerkt: 30 jan 2005
  2. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Beide zijn nog niet uit. Ik zou gewoon de threads op deze site in de gaten houden. Wacht op reviews, bekijk filmpjes en screens. Ik denk dat je dan zelf een oordeel kunt vellen.
    Thread BIA: klik
    Thread MoH:klik

    Zelf ga ik denk ik voor Brothers in Arms, maar dat komt denk ik doordat ik daar veel meer van weet dan van MoH, want daar is vrijwel nog niks over bekend.
     
    Laatst bewerkt: 30 jan 2005
  3. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Gezien een het hoge gehalte EA haters hier op het forum zullen veel zeggen dat Brothers in arms beter wordt, maar ik moet het nog zien. het is een eerste deel en hoewel het er tot nu toe goed uit ziet moet het zich eerst maar eens bewijzen.
    Niet dat ik er van uit ga dat MOH Dogs of War beter wordt, maar het zou me niet verbazen.

    Ik wacht nog lekker effe op de reviews
     
  4. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk zelf Brothers in arms omdat:
    1: meer over bekent
    2: het realistische ww2 spel ooit
    3: MoH begint te zuige
    daarom word BiA gewoon de beste ww2 game van 2005
     
  5. unXist

    unXist F5 hoer

    Berichten:
    707
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet dat MoH slecht is, integendeel AA is een zeer goede game alleen vielen de console versies tegen en daar hebben we het nou juist over... Ik ga voor BiA, eens een keer wat minder arcade en er zit eindelijk eens bloed in een game, niet dat het een bloedbad moet zijn ofzo maar het draagt wel bij aan t realisme.
     
  6. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    [​IMG]

    Ja, over dogs of war is nog praktisch niks bekend...
     
  7. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Ik snap het verband tussen dogs of war en de screenshot van jade Empire niet echt :confused:
    :)
     
  8. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Vanwege de post van FR@. Hij zei: wat minder arcade en er zit EINDELIJK EENS BLOED in een game. Vandaar het plaatje van Jade Empire, waar dus heel veel bloody-shit inzit:D
     
  9. Booster

    Booster verified user

    Berichten:
    763
    Leuk Bevonden:
    0
    MOH is meer een shoot them up game zonder enige verdere taktiek, wel leuk en moooi sveertje, maar BIA word gewoon DE oorlogs game van dit moment volgens mij!!!:)
     
  10. unXist

    unXist F5 hoer

    Berichten:
    707
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja klein beetje nalatigheid van mij, ik bedoelde er zit eindelijk eens bloed en een ww2 shooter, Moh heeft dit niet en bij CoD is het maar een heel klein beetje geloof ik.
     
  11. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Nou,We kunnen er denk ik niks over zeggen want over Medal Of Honor Dogs Of War is weinig bekent en over Brothers In Arms Road To Hill 30 weer wel.En dat Brothers In Arms bijna uitkomt.. Ik denk wel dat BIA beter is met de oorlog shooters van deze tijd.Want het verhaal is ''echt'' bestaand en dingen uit oude logboeken zijn overgenomen in het spel en je kan een soldaat bijvoorbeeld achter de vijand laten lopen en meerdere acties laten uitvoeren.Nee ik weet niet wat beter word want er is nog helemaal niks bekend over MOH:DOW .
     
  12. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik ga ook zeker voor brother in arms. MOH's vorige delen vond ik echt dik bagger en verwacht dus ook niet veel van deze game. En brother in arms is nieuw en ziet er hardstikke goed uit. Gelijk met Commando's en bij MOH komen ze er nu pas mee.
     
  13. Qontroller

    Qontroller Q-dance fan

    Berichten:
    310
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk ook dat BiA beter wordt:
    het is niet van EA
    veel meer realistisch, niet in je eentje duizende moffen afslachten (je werkt nu als team)
    MoH heeft al teveel delen gehad, en alleen AA was echt goed qua gameplay en graphics
    het speelt zich af rond D-Day, is meestal wel vet!
     
  14. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja en nog iets: Het is van EA, dus het zal wel weer bagger worden. Vind de meeste spellen van EA poep dus. En AA was inderdaad dan nog de beste game van MOH. Vooral op het gebied van Gameplay. En de multiplayer stelt ook niks voor.
     
  15. Speedymike

    Speedymike Active Member

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    Brothers in arms wordt door ubisoft uitgebracht...kennen we allemaal splinter cell, rainbow six en ghost recon niet? Meer woorden hoef ik er niet aan vuil te maken... ;)
     
  16. Castro Le China

    Castro Le China Gary Teo

    Berichten:
    389
    Leuk Bevonden:
    0
    mmmm
    Ik ga toch echt 1000000% voor brother in arms
    elk MOH game is he zelfde
     
  17. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    MOH games zijn gewoon slecht (is mijn mening dan), dat komt vooral door de grfx en de gameplay is ook ni alles. Bia is nu al uitgeroepen tot meest realistische WW2 shooter dus zal naar mijn mening beter worden. Of EA moet heel wat veranderen t.o.v. van het laatste deel.
     
  18. MRpainkiller

    MRpainkiller Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga voor BIA. alhoewel ik natuurlijk niet weet wat dogs of war voor ons in petto heeft. een voordeel van MOH is dat het spel en de locaties heel erg afwisselend zijn. ik ga in ieder geval BIA wel halen en dogs of war blijft afw88.
     
  19. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Dat zou je kunnen weten als je de frontpage leest!

    http://archief.xboxworld.nl/news/6275/
     
  20. Grolsch

    Grolsch Bierrrrr

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat MOH weer zo'n XBox Live-hype gaat worden, dus ik ga voor Brother in Arms.
     

Deel Deze Pagina